Jump to content

tupac


jordypaap

Recommended Posts

Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link.

Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen.

het is geen lul verhaal en ik hoef me ook zeker niet bijzonder te voelen. ik zag echt een ped die onwijs veel op tupac leek. miss dat ze alleen op een bepaald tijdstip daar staan want ik heb ze tot nu toe niet meer gezien. Als jij nu denkt dat ik lul omdat ik geen bewijs heb vind ik het best, ik zag een ped die op hem leek en post het omdat ik dacht dat miss andere hem ook hadden gezien, en nog niks verder op internet erover gelezen had, als jullie denken dat ik lul jammer dan

ik geloof je wel

We kunnen je geloven, maar er zijn zoveel van zulke verhalen geweest.

Op een topic (kan het niet zo snel vinden) zegt iemand dat hij door de bliksem is geraakt op het vliegveld.

Nog nooit is dat iemand voorgekomen en hij had geen filmpje of screenshots.

Dus je hebt echt bewijs nodig

volgens mij is er geen bliksem in gta 4 :?

toch ?...

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is er geen bliksem in gta 4 :?

toch ?...

Jawel hoor, als het onweert dan zal je af en toe een lichtflits zien en een harde knal hoor. Dat is erg realistisch.

Inderdaad er is wel bliksem maar geen bliksem inslagen dus je kan niet geëlektrocuteerd worden :puh:

Je zult de bliksem nog harder voelen als je een trilfunctie hebt op je controller.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is er geen bliksem in gta 4 :?

toch ?...

Jawel hoor, als het onweert dan zal je af en toe een lichtflits zien en een harde knal hoor. Dat is erg realistisch.

Inderdaad er is wel bliksem maar geen bliksem inslagen dus je kan niet geëlektrocuteerd worden :puh:

Je zult de bliksem nog harder voelen als je een trilfunctie hebt op je controller.

Ja, dat is irritant :puh:

Maar dat heb ik niet zo vaak, gelukkig (onweer bij GTA)

Ontopic:

Ik wil wel foto's zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Een amerikaanse rapper die succes had in de jaren 90. Wikipedia link.

Back ontopic:Volgensmij is dit gewoon weer zo'n lul verhaal gepost door iemand die zich bijzonder wil voelen.

het is geen lul verhaal en ik hoef me ook zeker niet bijzonder te voelen. ik zag echt een ped die onwijs veel op tupac leek. miss dat ze alleen op een bepaald tijdstip daar staan want ik heb ze tot nu toe niet meer gezien. Als jij nu denkt dat ik lul omdat ik geen bewijs heb vind ik het best, ik zag een ped die op hem leek en post het omdat ik dacht dat miss andere hem ook hadden gezien, en nog niks verder op internet erover gelezen had, als jullie denken dat ik lul jammer dan

Snap best dat hij je niet geloofd, dat doe ik ook niet.

Aangezezien in de tussentijd nog niemand een screen gepost heeft is het

ook wel een beetje ongeloofwaardig.

Bij de weg: Er staan altijd meteen links als je de Game Load in Playboy's loft,

drie poppekens die over roken aan het praten zijn. Meestal hebben ze het erover

hoeveel sloffen ze per dag roken.

I'm down from four to three packs a day. Dit lijkt een lange neus naar Amerika,

hier komen de meeste sigareten vandaag en Amerika staat bekend een

grote schoorsteen te zijn.

En nu ga ik nog even Sinterklaas vieren beneden.

Tot morgen iedereen! :cya::cya::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...