Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 In het begin werkte gta sa normaal , toen wou ik mods installeren, na veel moeite is dat gelukt , maar nu installeerde ik nog een vehicle mod en plots sloot hij tijdens het laden af en zegt hij 'In GTA_SA.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten ..... blabla' Toen wou ik de mod Uninstallen maar zei hij iets van een lange code dat hij het niet vond, en om mijn spel niet corrupt te maken werd de mod niet geïnstalleerd. Heel raar want ik wou niet installeren , maar uninstallen ( Ik gebruik SAMI , San Andreas Mod Installer ) voor dat dit gebeurde werkten de mods nog perfect Weet iemand een oplossing ? (PS ik als vervangende auto een Hotring racer B ) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Gooi de Mods eraf en installeer SA opnieuw. Mods kun je er toch altijd afgooien? Bewerkt: 30 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Gooi de Mods eraf en installeer SA opnieuw. Mods kun je er toch altijd afgooien? Maar als k SA opnieuw installeer , ben k dan niet al men gegevens kwijt ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Maar als k SA opnieuw installeer , ben k dan niet al men gegevens kwijt ? Normaal ben je je Savegames niet kwijt als je SA herïnstalleerd. Correct me if I'm wrong... Maak voor de zekerheid een Backup van je Savegames. Bewerkt: 30 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Maar als k SA opnieuw installeer , ben k dan niet al men gegevens kwijt ? Normaal ben je je Savegames niet kwijt als je SA herïnstalleerd. Maak voor de zekerheid een Backup van je Savegames. En waar kan ik die vinden ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 In je Gta: San Andreas User Files. Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) In je Gta: San Andreas User Files. En.. waar kan ik die vinden xD Srry k ben dom.. ow srry heb al gevonden , zijn het die drie files die naast de 2 mappen staan ? Bewerkt: 30 oktober 2008 door Legat989 Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) "De drie files naast de twee mappen" is (zoals je zelf ook wel doorhad) nogal een ruim begrip De map hoef je niet te backuppen, hij hoort te blijven staan in 'Mijn Documenten' (weet je ook meteen waar hij staat). @ hieronder: Goed lezen, de topicstarter zei dat het (ondanks de vele moeite) toch was gelukt modificaties te installeren. Hem dan weer patchen na het installeren, zal de topicstarter uit zichzelf wel doen. Het gaat nu over het verwijderen van GTA San Andreas van zijn pc. Bewerkt: 30 oktober 2008 door VWO-er Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Als je je GTA:San Andreas herinstalleert raak je inderdaad alle modificaties kwijt. Die zul je er allemaal opnieuw in moeten zetten als je GTA:San Andreas weer geherinstalleerd is. Je savegames behoudt je overigens wel na het herinstalleren. Die blijven gewoon behouden. Als je GTA:San Andreas weer geinstalleerd is ga je naar het hoofdmenu. Staat daar: Versie Versie spel Modbaar? V2.00 V2.00 Nee V1.01 V1.01 Nee Niks V1.00 Ja Waarschijnlijk staat er V2.00. Dan zul je hem eerst weer modbaar moeten maken. Dit doe je door middel van een patch. Klik voor de patch. Pak hem uit met WinRAR. Installeer de patch Succes Bewerkt: 30 oktober 2008 door Visser23 Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Als je je GTA:San Andreas herinstalleert raak je inderdaad alle modificaties kwijt. Die zul je er allemaal opnieuw in moeten zetten als je GTA:San Andreas weer geherinstalleerd is. Je savegames behoudt je overigens wel na het herinstalleren. Die blijven gewoon behouden. Als je GTA:San Andreas weer geinstalleerd is ga je naar het hoofdmenu. Staat daar: Versie Versie spel Modbaar? V2.00 V2.00 Nee V1.01 V1.01 Nee Niks V1.00 Ja Waarschijnlijk staat er V2.00. Dan zul je hem eerst weer modbaar moeten maken. Dit doe je door middel van een patch. Klik voor de patch. Pak hem uit met WinRAR. Installeer de patch Succes ok bedankt voor alles ! , ga het nu uitproberen :s Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Als je je GTA:San Andreas herinstalleert raak je inderdaad alle modificaties kwijt. Die zul je er allemaal opnieuw in moeten zetten als je GTA:San Andreas weer geherinstalleerd is. Je savegames behoudt je overigens wel na het herinstalleren. Die blijven gewoon behouden. Als je GTA:San Andreas weer geinstalleerd is ga je naar het hoofdmenu. Staat daar: Versie Versie spel Modbaar? V2.00 V2.00 Nee V1.01 V1.01 Nee Niks V1.00 Ja Waarschijnlijk staat er V2.00. Dan zul je hem eerst weer modbaar moeten maken. Dit doe je door middel van een patch. Klik voor de patch. Pak hem uit met WinRAR. Installeer de patch Succes ok bedankt voor alles ! , ga het nu uitproberen :s het werkt nu wel , maar als ik naar load game ga , staat er nog wel 'Badlands' (want daar was ik') maar als ik die dan laad begint hij toch een new game ( begint de intro cutscene) Is er een oplossing ? ( heb ook al 100% save game erop gezet , maar werkte ook niet , hij blijft maar de begin cutscene geven, de drie bestanden die bij men user files staan zijn : - gta_sa.set - GTASAsf1.b - replay.rep help ! ) Bewerkt: 30 oktober 2008 door Legat989 Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Je hebt aan de gevolgen (het begin van het spel) een V2 spel en speel je een V1 savegame af. Download de V1 Files en pak ze uit met WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open de map 'data' en vervolgens 'script'. Plak de bestandjes daar en kies 'Ja (op alles)' als er om vervanging wordt gevraagd. Wil je weer terug naar V2, download dan deze files en volg de stappen hierboven. @ hierboven: Misschien handig om te weten, alleen bestanden met een naam als 'GTASAsf*.b' (waar op de plaats van het sterretje een getal van 1 t/m 8 staat) zijn savegames. 'Replay.rep' is het bestand voor de replays en 'gta_sa.set' is die voor je instellingen. @ hieronder: Let op! Dit is het veranderen van de versie van de savegames, NIET die van de moddabiliteit/ modbaarheid/hoe je 't wilt noemen! Bewerkt: 30 oktober 2008 door VWO-er Reageren
Legat989 Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Je hebt aan de gevolgen (het begin van het spel) een V2 spel en speel je een V1 savegame af. Download de V1 Files en pak ze uit met WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open de map 'data' en vervolgens 'script'. Plak de bestandjes daar en kies 'Ja (op alles)' als er om vervanging wordt gevraagd.Wil je weer terug naar V2, download dan deze files en volg de stappen hierboven. @ hierboven: Misschien handig om te weten, alleen bestanden met een naam als 'GTASAsf*.b' (waar op de plaats van het sterretje een getal van 1 t/m 8 staat) zijn savegames. 'Replay.rep' is het bestand voor de replays en 'gta_sa.set' is die voor je instellingen. oh jah natuurlijk ! ik moest nog downgraden ! vergeten ! xd bedankt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.