Poesmazda Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 idd, je kan ook kleding kopen (kan NIET in gta vice city) je kan in vliegtuigen (kan NIET in gta vice city) en zo kan ik wel een tijdje doorgaan.GTA SA Dat klopt! Maar het is nog geen eens zo duur hoor. Dus naar mijn menig is het zeker de moeite waard om te kopen!
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 idd, je kan ook kleding kopen (kan NIET in gta vice city) je kan in vliegtuigen (kan NIET in gta vice city) en zo kan ik wel een tijdje doorgaan.GTA SA Ben ik niet met je eens:GTA VC kun je wel andere kleding krijgen maar niet kopen, in VC is het gratis. GTA VC heeft een skimmer, dat is toch een vliegtuig. GTA SA is wel leuk, ik heb hem net uitgespeeld en heb alle 53 gebieden en je verveelt je nog steeds niet
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik moet zeggen als ik even niet naar NU kijk maar naar het verleden dat ik alle GTA versies het waard vind het zijn gewoon leuke vrije games.. veel te doen en er bestaat niet eens een vergelijk bare game (voor mij) gta 4 live .. de tatoeage komt nog wel
GTA-top Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Veel veeel veel veel en veel Beter Of het nouw op de pc of ps2 is het is gewoon goed Grtz.. GTA-top Bewerkt: 5 november 2008 door GTA-top
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Het lijkt me duidelijk dat als je dit soort vragen stelt op een GTA-fansite dat je dan geen objectief antwoord kan krijgen. Daarbij geldt bij dit soort zaken altijd de persoonlijke voorkeur en dat is dus voor ieder weer anders. Stel je deze vraag dus hier dan zal in 99% van de gevallen het antwoord "JA" zijn. Verdere reacties lijken mij daarom ook overbodig en om onnodig spam te voorkomen gaat dit topic dicht.
Recommended Posts