Jump to content

100% save file instaleren


gtagamerman1

Recommended Posts

Ik heb het 100% save file van GTA4 gedownload van deze site en zette het op mijn USB stick en steek hem in mijn PS3 en kijk bij men USB stick De mappen stonden er maar er zat niks in zeiden ze en stak De usb terug in de computer en ze stonder er op wat moet ik u doen iets downloadezn ofzo help me.

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon in het hoofdmenu, dan ga je naar je usb stick maar klik je niet op kruisje, maar op driehoekje, dan alles weergeven, dan moet je hem kunnen zien

Welk hooftmenu da van hulpprogramma voor opgeslagen data

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon het hoofdmenu van je ps3 , maar is er geen read me meegeleverd??

jawel kga em is tonen

1. Steek een geheugenstick in de USB poort van je computer.

2. Kopieer nu naar je geheugenstick de map PS3 met alles daar in naar je USB geheugenstick.

3. Haal je geheugenstick uit je computer en steek geheugenstick in je Playstation 3

4. Ga in het XMB Playstation 3 menu nu naar Game. kies daar Saved Data Utility (Hulpprogramma voor opgeslagen data). Ga nu in de lijst naar boven. Daar vind je de optie USB storage device (USB-apparaat). Nu zie je als het goed is de savegame staan. Kies triangle (driehoekje) en kies daarna Copy (kopiëren).

De savegame wordt nu gekopieerd naar je Playstation 3.

5. Start nu GTA4 op en kies in het save game menu de optie load game. Nu zie je de save game in GTA4 staan en kan je hem spelen.'

als ik bij Hulpprogramma voor opgeslagen date kom zie ik mijn USB stick ik klik erop en dan staat er niks als ik Driehoekje druk staat er alleen maar' informatie'

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het bestand natuurlijk wel eerst uitpakken in WinRAR he. ;)

Daarna zal je de map PS3 in je USB stick moeten zetten, en zal je de savegame kunnen overnemen.

THX da ga ik zeker doen ik heb gwn gewonload op pc dan op stick gezet en dan in PS3 gestoken

kga eerst uitpakken thx kga dan raporter :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...