The GTA-Lover Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik heb is gekeken in de zoekfunctie voor die rijdende trap maar ik vond nix waar kan je die nu vinden :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik heb is gekeken in de zoekfunctie voor die rijdende trap maar ik vond nix waar kan je die nu vinden :huh: Op het vliegveld van San Fierro en met een Baggage autotje kan je de Trap er aan hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik noem dat niet een rijdende trap hoor the gta-lover het is gewoon een aanhanger met trap maar zoals Dragonmaster al zei je kan het autootje takelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 yep hij staat op allevliegvelden en kan worden meegetakeld door een takelwagen en door een aparte die ook op het vliegveld staan je kan ook de bagage dragers mee trekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 bij mij was diee trap der is "afgevallen", en toen is die ontploft??? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Hoezo ''Toen is ie onploft''?? wrom vraag je da.. zal je zelf toch wel 't beste wete? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Hoezo ''Toen is ie onploft''??wrom vraag je da.. zal je zelf toch wel 't beste wete? ja, idd en ik dacht dat je hem niet kon vinden PS: dan probeer je het toch opnieuw en je kan hem aanhaken met de bagage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Hoezo ''Toen is ie onploft''??wrom vraag je da.. zal je zelf toch wel 't beste wete? ja, idd en ik dacht dat je hem niet kon vinden PS: dan probeer je het toch opnieuw en je kan hem aanhaken met de bagage GTA-lover zegt dat de trap is ontploft. En The GTA-Lover zegt dat ie hem niet vindt. Dat zijn dus 2 verschillende personen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ow shit sorry gta lover ik dacht dat je The gta lover was super verwarrend :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ontploft nog nooit Meegemaakt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Bij mij ook niet...Ik rijd er altijd overheen met een crossmoter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Bij mij ook niet...Ik rijd er altijd overheen met een crossmoter... Fijn die Sanchez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.