Jump to content

Steelz vragen-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hi, ik ben Steelz, en ik heb al zo veel vragen topics gemaakt, dat ik mijn eigen vragen topic heb gekregen!

Hier kan ik al mijn vragen in stoppen, en ik hoop dat dit als voor mij, en voor anderen, een hele informatieve

en helpende topic wordt!

Mijn eerste vraag: Ik heb al 2 dagen zo een dildo in mijn inventory, plus een nachtkijker,

maar hoe kom ik daar nou van af?

En kun je moters tunen?

alvast bedankt.

Bewerkt: door Steelz
Geplaatst:

of je gaat dood, of je pakt iets anders op dat van het zelde soort is (bijv een mes voor de dildo)

en nee je kan geen motors tunen

Geplaatst:

Motors kun je niet tunen. Of er mods voor zijn, dat weet ik niet, dat kun je hier vragen.

Als je niet gearresteerd wilt worden en niet dood wilt gaan heb ik slecht nieuws voor je: dat wordt heel lastig. Het hangt er ook een beetje vanaf waar je bent in de story-line. Na The Green Sabre ben je van al je wapens af, zo ook tijdens de missie Tha Nang Thang (maar dan heb je nog wel een mes). Ook tijdens de missie Dam and Blast raak je alles kwijt (als je de parachute gebruikt). Je knife kan je uiteraard inruilen voor een ander 'melee' wapen zoals een katana of honkbalknuppel, zo'n wapen zal in de plaats komen van je mes. Verder zijn er geen opties over. :7
of je gaat dood, of je pakt iets anders op dat van het zelde soort is (bijv een mes voor de dildo)

en nee je kan geen motors tunen

Ik kan die dildo niet vervangen met een mes, ook al bedoel je dat met een voorbeeld,

en ik heb geen zin om die minigun weer hellemaal op te halen...

EDIT - trouwens, in gta libertycity stories kan ik wel mijn wapens weggooien.

Geplaatst:

1 Waarom zou je daar vanaf moeten? Is toch alleen maar handig wat wapens extra?

2 Kan niet zomaar zonder dood/opgepakt te worden.

3 Wil je toch iets proberen, probeer dan eens GTASave. Kan je de naam van je savegame instellen, je geld veranderen en je wapens natuurlijk veranderen. Het is wel Frans. Maar wel te begrijpen, anders probeer je maar wat.

Wat je ook kunt doen is gewoon het wapen leegschieten.

Wel knap hoor dat je dat kan, een dildo leeg schieten.

Geplaatst:

Wil je van een Dildo af, geef 'm dan aan je vriendin tijdens een date. ^_^

Wil je'm aan je vriendin geven, selecteer de Dildo en:

PC: [Tab]

PS2: Left1.gif

Xbox: L-toets.gif

Of je vriendin er blij mee is, hangt er van af, maar daar gaat het nu niet om.

Geplaatst:
Hi, ik heb al 2 dagen zo een dildo in mijn inventory, plus een nachtkijker, maar hoe kom ik daar nou van af?

En kun je moters tunen?

alvast bedankt.

Die dildo kan je aan een vriendin geven als cadeau of je vervangt 'm door een ander item wat in hetzelfde wapenslot hoort (bloemen, vibrator, cane). Wat betreft die nachtkijker is er een eenvoudige manier: ga vliegen en spring van een redelijke hoogte uit het toestel dan zal je een parachute hebben (ik dacht dat je dan wel de vliegschool gehaald moest hebben). Deze parachute vervangt automatisch je nachtkijker, nadat je de parachute hebt gebruikt verdwijnt deze weer en is dat 'wapenslot' leeg. Motors kan je niet tunen, alleen repareren in een Pay 'n' Spray. Tunen zou misschien mogelijk zijn met een modificatie maar dát moet je maar vragen in de Modding subfora (niet in de SA fora).

@ hieronder: Ik zou ook boos op jou zijn als je mij zou slaan met een dildo. :-(

Geplaatst:
Wil je van een Dildo af, geef 'm dan aan je vriendin tijdens een date. ^_^

Wil je'm aan je vriendin geven, selecteer de Dildo en:

PC: [Tab]

PS2: Left1.gif

Xbox: L-toets.gif

Of je vriendin er blij mee is, hangt er van af, maar daar gaat het nu niet om.

Ik probeerde die dildo te geven aan mijn vriendin, maar toen sloeg ik haar met die dildo

en werd ze boos :(

Geplaatst:

Sorry voor al die vraag topics, ik begin jullie hier vast te irriteren >_<''

Ik heb san andreas, versie 1.01

En een carspawner: GTA-SA.CarSpawn-Trainer v1.1

Maar het probleem is, is als ik gta start, en ik start carspawner, dan crasht gta!

Ik heb vista, en ik begrijp ook dat ik dit soort apps altijd als administrator moet starten..

Maar kan iemand mij hier helpen? thx! _O_

Geplaatst:

Met deze mod kun je ook motors tunen. Je kan eigelijk alleen de kleur aanpassen en een bass boost geven aan de radio. Meer ook niet.

Je vriendin een dildo geven is een aardig karwei. Op de eerste plaats moet je relatie ver genoeg gevorderd zijn. Dan moet je met haar daten en ze moet echt recht voor je staan (en meestal draait ze weg) wil je het cadeau kunnen geven. Gewoon bij haar gaan staan en de hele tijd op TAB drukken. Blijven proberen, en vooral niet slaan :puh:

Geplaatst:
Verwijder die Carspawner. Installeer deze. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen. ^_^

Bedankt, maar die link doet het niet bij mij, bij firefox niet en bij internet explorer ook niet? o_o

Kun je hem please voor me uploaden? :$

Geplaatst:
Sorry voor al die vraag topics, ik begin jullie hier vast te irriteren >_<''
Topic-titel aangepast zodat je niet elke keer een nieuw topic hoeft te openen. Hier kan je al je vragen stellen. ^_^
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...