Steelz Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Sorry voor al die vraag topics, ik begin jullie hier vast te irriteren >_<''Topic-titel aangepast zodat je niet elke keer een nieuw topic hoeft te openen. Hier kan je al je vragen stellen. LOL! ik heb een eigen vragen topic Trouwens, ik start die carspawner als administrator op in vista, en dan start ik gta op en dan ga ik terug naar carspawner, en inject ik gta san andreas. en dan staat er ''injected'' of zo in het groen.. En dan ga ik terug naar gta, maar dan crasht hij? heleup!
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Trouwens, ik start die carspawner als administrator op in vista, en dan start ik gta open dan ga ik terug naar carspawner, en inject ik gta san andreas. en dan staat er ''injected'' of zo in het groen.. En dan ga ik terug naar gta, maar dan crasht hij? Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. [meer informatie]
Steelz Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. [meer informatie] Dat heb ik ook gedaan, san andreas staat er bij mij standaard op als ''opstarten als administrator''maar toch crasht hij
Sa_bulldog Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Wil je van een Dildo af, geef 'm dan aan je vriendin tijdens een date. Wil je'm aan je vriendin geven, selecteer de Dildo en: PC: [Tab] PS2: Xbox: Of je vriendin er blij mee is, hangt er van af, maar daar gaat het nu niet om. Ik probeerde die dildo te geven aan mijn vriendin, maar toen sloeg ik haar met die dildoen werd ze boos Whahahahaha ik had even het idee dat megapilot het over het echte leven had.. en toen ik dit bericht las moest ik even weer opnieuw op me bureau stoel klimmen :schater: Bewerkt: 31 oktober 2008 door Sa_bullldog
Steelz Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 oja, voor meer informatie @ de carspawner crasht vraag Ik gebruik san andreas v1.01 Ik gebruik een no cd patch En hoe kun je zien of ik eu heb of us?
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 No cd patch = illigaal = geen hulp op dit forum. Haal eerst maar eens het echte spel in de winkels ^^ Succes met je GTA
PatrickW Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Inderdaad, geen hulp bij illegale software
Recommended Posts