Jump to content

Steelz vragen-topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Sorry voor al die vraag topics, ik begin jullie hier vast te irriteren >_<''
Topic-titel aangepast zodat je niet elke keer een nieuw topic hoeft te openen. Hier kan je al je vragen stellen. ^_^

LOL! ik heb een eigen vragen topic :bonk:

Trouwens, ik start die carspawner als administrator op in vista, en dan start ik gta op

en dan ga ik terug naar carspawner, en inject ik gta san andreas. en dan staat er ''injected'' of zo in het groen..

En dan ga ik terug naar gta, maar dan crasht hij?

heleup!

Geplaatst:
Trouwens, ik start die carspawner als administrator op in vista, en dan start ik gta op

en dan ga ik terug naar carspawner, en inject ik gta san andreas. en dan staat er ''injected'' of zo in het groen.. En dan ga ik terug naar gta, maar dan crasht hij?

Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. :7[meer informatie]
Geplaatst:
Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. :7[meer informatie]
Dat heb ik ook gedaan, san andreas staat er bij mij standaard op als ''opstarten als administrator''

maar toch crasht hij :(

Geplaatst: (bewerkt)
Wil je van een Dildo af, geef 'm dan aan je vriendin tijdens een date. ^_^

Wil je'm aan je vriendin geven, selecteer de Dildo en:

PC: [Tab]

PS2:

Xbox:

Of je vriendin er blij mee is, hangt er van af, maar daar gaat het nu niet om.

Ik probeerde die dildo te geven aan mijn vriendin, maar toen sloeg ik haar met die dildo

en werd ze boos :@

Whahahahaha :schater: ik had even het idee dat megapilot het over het echte leven had.. en toen ik dit bericht las moest ik even weer opnieuw op me bureau stoel klimmen :Y:schater: :schater: :schater:

Bewerkt: door Sa_bullldog
Geplaatst:

oja, voor meer informatie @ de carspawner crasht vraag

Ik gebruik san andreas v1.01

Ik gebruik een no cd patch

En hoe kun je zien of ik eu heb of us?

Geplaatst:

No cd patch = illigaal = geen hulp op dit forum. Haal eerst maar eens het echte spel in de winkels ^^

Succes met je GTA ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...