GTA freakje Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Hallo allemaal, Ik heb laatst Airport tycoon 3 gekcoht via internet en hij doet heel raar. Als ik hem opstart staat er een blauw vlak met daarin out of range. Na een tijdje als het verdwijnt hoor ik het main menu muziekje en gaat mijn beelscherm in stroombespaar modus. Wat is er nu eigenlijk aan de hand? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Kan je computer de systeemeisen aan? Zoja moet je het spel wel terugsturen, Of een nieuwe pc aanschaffen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Probleem opgelost Reageren
Dvt Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Probleem opgelost Zeg dan even wat je hebt gedaan waardoor het opgelost is, dan hebben andere mensen met soortgelijke problemen er ook wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.