007 Harings Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Bestaat er iets een progam ofzo dat je auto's van vice city kund kijken en dat je op die auto's wat kund bewerken zoals als je die limosine hebt dat je er iets kund opschrijve ofzo??? bestaat dat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Dat weet ik helaas niet niet. Ik heb geen verstand van het modden. maar je moet maar een een car editor bij google opzoeken. Dan vind je er meschien een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb gevonden wat je zoekt! >Klik.< Het is een Vehicle Editor. Zoiets heb je dus nodig. Succes. @ hieronder: Je hebt gelijk, mijn excuses. :$ Vraag het hier. Bewerkt: 31 oktober 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb gevonden wat je zoekt! >Klik.<Het is een Vehicle Editor. Zoiets heb je dus nodig. Succes. Dat vraagt ie niet, hij vraagt of je Bv. op een Stretch een tekst kan plaatsen. Of Bv. de wielen wijzigen. En niet de Handling wijzigen. Voor zover ik weet, zijn er geen Programma's of Mods waarmee je dat kan veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 @ hieronder: Je hebt gelijk, mijn excuses. bloos.gifVraag het hier. ??????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) ??????????????? Vraag het hier. Klik op het woordje hier. Daar zal je vraag behandeld worden. Het is het "Ik zoek een Mod"-Topic. Edit: Heb net wat opgezocht en ik denk niet dat zo'n mod bestaat. Vraag het eerst in het "Ik zoek een Mod"-Topic. Daarna kan ja vragen om iemand jouw Mod te laten maken. Echter, Vice City is lang niet meer zo populair als voorheen, dus ik betwijfel of iemand hem gaat willen maken. Het is ook een grote/ingewikkelde Mod. Bewerkt: 31 oktober 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.