Jump to content

Zamg0d1 VS Miek

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Vrijstyle

Soort design: Signature

Size design: Maakt niet uit

Render: Zeker

Animatie: Liever niet

Premade: Mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Succes! Ik lever de mijne in na de jouwe :tu:

Geplaatst:
Onderwerp: Vliegtuigen

Mag ik met je battlen met onderwerp dat alles mag?

Geplaatst:
Onderwerp: Vliegtuigen

Mag ik met je battlen met onderwerp dat alles mag?

Knights zeg je op MSN. Je mag mee doen van mij

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil ook wel tegen jou battelen maar dan met het onderwerp ''vliegtuigen''.

@ ah shit, net een paar seconden te laat met Ferre...

Bewerkt: door gammie_
Ik wil anders wel battle'n met het originele onderwerp vliegtuigen.

Ik denk dat ik liever tegen Miek ga. Lijkt me wel leuk want heb nog nooit tegen hem gedaan. Snap je? Niet dat ik ooit tegen jou heb gedaan maar Miek is een van me vrienden en ik wil wel eens tegen een van me vrienden

Miek:

Knight.jpg

Zamg0d1:

rllwex.gif

Wilt -Matthijs- de topictitel aanpassen? :engel:

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Miek: Leuke signature, al had je wat mij betreft de C4D's wel wat meer kunnen inblenden. De render is wel goed ingeblend, dus dat is weer een plus punt. Verder heb je nog wat leuke effecten toegepast in je sig

Zamgod1: Jouw sig heb ik al gerate, en je hebt wel wat dingen veranderd ten opzichte van je eerste versie. Je hebt de blauwe vlekjes weggepoetst, maar je hebt een nu witte vlekken er voor teruggebracht. Daarmee bedoel ik dat witte aan de buitenkant van je border. Dat is jammer, want nu lijkt het veel minder of dat de vliegtuigen echt uit je sig vliegen. Het verpest eigenlijk je hele sig. Wanneer je dat witte even wegpoests, heb je een prima sig.

Stem: Zamgod1

Toch omdat ik zijn sig in zijn totaliteit mooier vind dat die van Miek. Ik vind de sig van Miek niet lelijk, maar de C4D's zijn gewoon niet zo mooi geplaatst. Ook spreken de kleuren mij niet echt aan.

Maar het zijn beide redelijk mooie sig's :Y De keuze was erg moeilijk.

De signature's zijn allebei mooi maar er moet een keuze gemaakt worden. ^_^

Miek:Jou signature is wel mooi met al die mooie kleuren enzo maar onder 'Miek' vind ik minder mooi dan rechts in de signature.

Zamg0d1:Die van jou is ook wel mooi maar nogal simpel gemaakt, en vliegtuigen zijn niet echt mijn stijl.

Stem: Miek: Ik stem voor Miek omdat ik het cooler vind met al die verschillende mooie kleuren enzo.

Sorry Zamg0d1. :N

Bewerkt: door Nstyle08Z
Zamg0d1:Die van jou is ook wel mooi maar nogal simpel gemaakt, en vliegtuigen zijn niet echt mijn stijl

Simpel? Het is best moeilijk eigenlijk. Ik heb er meer dan 18 Layers inzitten. En ik heb er heel lang over gedaan. En eigenlijk moet je je meningen nog beter argumenteren. Want mensen willen ook weten Waarom je dat bepaalde dahct

Maarja toch bedankt voor de stemmen.

1-1

dat witte aan de buitenkant van je border

Het nadeel is ditte: Photoshop ziet die vlekken gewoon als Transparant. Dus ik krijg ze niet weg. Maar ik zal het proberen

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik stem op Miek

Eigenlijk ben ik niet zo heel erg onder de indruk van beide sig's, maar als ik moet kiezen vind ik die van Miek toch duidelijk de betere. Miek, jouw signature lijkt tenminste op 1 geheel, met leuke brushes en vrolijke kleuren die goed bij de render passen. Jammer dat de render zo wazig is in vergelijking met de lekker scherpe achtergrond, en de plaatsing van de tekst, die overigens best mooi is, vind ik niet zo geslaagd. Zet hem bijvoorbeeld eens rechtsonder in de hoek, of linksonder, zodat 'ie niet zo zweeft. Ook past de witte binnenborder er niet zo mooi bij, die kun je beter weglaten. Zamg0d, jouw signature vind ik eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Het ziet er op het eerste gezicht erg kaal uit, en de achtergrond past totaal niet bij de renders, die volgensmij juist 'uit' de signature moeten komen. Je kleurkeuze vind ik ook niet mooi, het is veel te grijs en grauw en de dikke zwarte border maakt dat alleen nog maar erger. Net als bij Miek vind ik het jammer dat je tekst zo zweeft, maar dat valt gelukkig wat minder op bij deze signature. De tekst zelf vind ik ook niet mooi, het font past er niet echt bij en het kleurgebruik is wederom wit en zwart, waardoor het een beetje saai is. Eén van de enige echte pluspuntjes aan deze sig vind ik de vliegtuigen, die er als het ware 'uit' komen, dit geeft een leuk effect. Jammer dat je witte uitgeveegde brushes rondom de signature ziet, dit maakt het wat minder realistisch.

Geplaatst:
Ik stem op Miek

Miek, jouw signature lijkt tenminste op 1 geheel, met leuke brushes en vrolijke kleuren die goed bij de render passen.

Vrolijk. :7 Nee maar ik stem ook even! :D

Miek

Het eerste wat mij opvalt aan je signature is je render, ik vind hem dan iet was uitgerekt, ik weet niet of ik dat verkeerd zie, maar goed. Ik vind de kleuren die je gekruikt naar mijn mening te donker, en ook de brushes zijn nogal 1 tonig, je gebruikt telkens dezelfde brushe, je moet wat afwisseling hebben, zo heb je rechts die hele rij brushes en links weer iets anders, gewoon 1 gehele bruse, ik vind het daarom ook totaal geen geheel vormen. Het enige goeie aan je signature vind ik je naam, dat ziet er leuk uit, maar dat vind ik niet voldoende. Nog 1 ding, je border om je signature klopt ook voor geen kant, je render loopt er gewoon overheen, dat hoort niet, je moet je render onder je border (layer) zetten wil je je border goed hebben, zo vormt het alsnog geen compleet, had je het beter weg kunnen laten.

zamg0d1

Ook jou signature vind ik niet super, het eerste wat ook opvalt is de witte lijnen aan de zijkant, boven en onder. Ik denk dat je nog wel iets had moeten doen voordat je hem inleverde, zo staat hij in je handtekening wel goed. Het leuke vind ik dan wel dat jou vliegtuigen er half uit hangen, maar ook dat had je denk ik beter kunnen doen, nu geef je het een effect alsof alles voor de signature gebeurt, probeer nou die bovenste vleugel half weg te halen, zo lijkt het net of hij uit het vierkant komt, al gelijk een bter effect. Je achtergrond vind ik wel grijs, ik had hem eerder lucht blauw gemaakt met een wolkje misschien, ieder geval geen grijs, al past dat wel bij de vliegtuigen. Ik vind het wel mooi dat je om de vliegtuigen van die stroomschokjes ziet, maakt het wat leuker om naar te kijken, je naam staat wel goed en past er ook mooi bij, ook je border ziet er goed uit, al loopt er net zoals bij Miek overal brushes overheen, je layer waar je je border op hebt moet je dan ook altijd bovenaan zetten, en probeer dan ook een 1 px. zwarte lijn er nog overheen te doen, dat oogt naar mijn mening altijd prettiger.

Ik vind beide niet zo super, maar ik heb naar lang denken toch besloten om voor: zamg0d1 te stemmen!

Geplaatst:

Laatste Stemdag.

Stand:

2-2

Als het gelijk blijft stuur ik -Matthijs- wel ff een PB

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...