Jump to content

Zamg0d1 VS Miek

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien het na twee dagen gelijk staat, wordt de battle met een dag verlengd. Stemmen t/m 3 november!

Geplaatst:

Miek

Ik vind je render mooi gemaakt.

Maar die kleuren vind ik eigelijk niet zo mooi.

Vooral die gouden dingen naast je render.

En die virtuele mannen en zo zijn niet echt mijn stijl.

Zamg0d1

Je sig is een beetje grijs/zilver van mij mochten er wel wat meer kleuren.

Verder is je render mooi aleen die vleugels die buiten de sig zijn weer niet.

Stem gaat naar: Zamg0d1

Geplaatst:

Miek, om eerlijk te zijn vind ik jou signature niet geslaagd maar het vormt wel een geheel en ik kan enigszins zien dat er aandacht aan besteed is. Links en rechts van de sig heb je het qua effecten prima gedaan. Het gouden valt erg mooi samen en ook merk ik dat het mooi achterlangs de render gaat. Je render zelf vind ik dan weer wat minder. De plaatsing is perfect, hij komt alleen niet zo goed naar voren. Dit terwijl dat wel mooi zou zijn, hij zou dan in één keer opvallen en dat is nu helaas niet het geval. Je hebt links en rechts van de render ook een beetje de armen weg gesmugd en ook dat vind ik erg jammer. Een beetje smudgen of wegbrushen kan best maar dit komt in deze signature niet erg goed naar voren. Voor de rest is het formaat prima en ook de tekst is redelijk. Je border is ook redelijk maar zoals M4X al zei, zou ik de witte binnen border weglaten. Nogmaals, een redelijke signature maar erg geslaagd kan ik deze niet noemen.

Zamg0d1, jouw signature zal best veel tijd hebben gekost, maar hij komt erg simpel en kaal over. Ik was voor een andere achtergrond gegaan, bijvoorbeeld helder blauw en niet dat grijze in de vorm van schuine strepen. Het komt erg saai, simpel en zeker niet kleurrijk over. Je border had ik lichter en dunner gemaakt, een grote verandering dus. Je tekst is niet geslaagd naar mijn mening. Ik had een snelle, energieke font gekozen die goed bij de vliegtuigen past. Dit lijkt er zo opgeplakt en het komt dan ook niet goed tot zijn recht. Je renders zijn goed geplaatst en het komt goed naar voren, alleen had ik die 'wolkjes' rondom de renders weggelaten of in ieder geval minder gebrusht. Voor de rest een redelijke signature voor jou, maar ik vind dat er toch iets te veel aanmerkingen bijkomen waar je wat aan kon doen. In ieder geval gaan je designs de goede kant op, ga zo door!

Stem: Miek.

Geplaatst:

Miek: Mooi plaatje, ziet er goed uit als geheel. Niks springt naar voren, en wat mij betreft had dat best gemogen.

ZamgOd1: Leuke sig, ziet er alleen redelijk simpel uit. Het is vast niet dat er meer werk in heeft gezeten, maar hij ziet er wat goedkoper uit.

Daarom gaat mijn stem naar Miek

Geplaatst: (bewerkt)

• Miek: 4
  • Zamg0d1: 3

Laatste Stemdag

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik vind ze allebei wel mooier:

Miek: Wel heel mooi maar niet egt mijn stijl

Zamg0d1: Zeker mooie sign dat die vleugels uitsteken alleen jammer van witte rand maarja.

Ik stem op: Zamg0d1 :tu:

Geplaatst:

Aan stemmen gelukkig geen gebrek, maar we blijven wederom steken op een gelijkspel. Stemmen t/m 5 november!

Geplaatst:

miek: render is wel wat donker en de effect op de bg past er niet zo bij vind ik

zamg0d1: bg is ook wat leeg maar de renders zijn wat duidelijker en de effecten passen beter erbij

dus stem: zamg0d1

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind die van Zamgod1 een beetje leeg, en die vlekken ook niet mooi en de vliegtuigen niet bij elkaar passen.

Die van Miek vind ik wat donker, maar er zitten wel mooie effecten in.

Stem: Miek

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Beide signatures vind ik niet bijster indrukwekkend. Ik vind het bijvoorbeeld bij die van Miek lelijk dat de border doorbroken wordt door een hoed. Het is donker, onduidelijk en straalt weinig uit. Bij de signature van zamg0d1 staat vooral het 'witte' buiten de border me tegen (wat je weggewerkt hebt op je huidige signature?). Een signature moet ophouden bij een border, tenzij je de vleugels van de vliegtuigen er stijlvol uit wilt laten komen. Dit effect wordt door het 'witte' ten gronde gericht. Het 'rook' ziet eruit alsof iemand over de signature heen heeft gerocheld. Over het algemeen ademt deze signature toch weinig sfeer uit. Het is kiezen uit twee kwaden, maar ik ga voor degene die de minste schoonheidsfoutjes maakte:

Miek

Geplaatst:
Beide signatures vind ik niet bijster indrukwekkend. Ik vind het bijvoorbeeld bij die van Miek lelijk dat de border doorbroken wordt door een hoed. Het is donker, onduidelijk en straalt weinig uit. Bij de signature van zamg0d1 staat vooral het 'witte' buiten de border me tegen (wat je weggewerkt hebt op je huidige signature?). Een signature moet ophouden bij een border, tenzij je de vleugels van de vliegtuigen er stijlvol uit wilt laten komen. Dit effect wordt door het 'witte' ten gronde gericht. Het 'rook' ziet eruit alsof iemand over de signature heen heeft gerocheld. Over het algemeen ademt deze signature toch weinig sfeer uit. Het is kiezen uit twee kwaden, maar ik ga voor degene die de minste schoonheidsfoutjes maakte:

Miek

Je steelt de woorden uit me mond,

Miek

Geplaatst:

Ik stem op Zamg0d1

Waarom?

Omdat ik de sig van Miek helemaal niet mooi vind, sorry.

Zam: jou Vliegtuig, dat helemaal over de buitenste rand gaat, en de gebruikte brushes, zorgen voor een supersig.

Moge de beste winnen :dans:

Geplaatst:

Zamg0d:

• 6 punten

Miek:

• 7 punten

Als er iemand nog stemt op Zamg0d, staan we weer gelijk. Ook al is de battle al lang moeten afgerond zijn. Moge de beste winnen! :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...