Farid. Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Sig. Size design: 500x150 of kleiner Render: Jup! Animatie: nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM. Opmerking: Succes! {EDIT} Mijne:
Kloep Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 XiPE: faridjee: Misschien handig om dit in het vervolg zelf te doen, zodat mensen weten dat er gestemd kan gaan worden Mijn stem: faridjee faridjee: Je BG is ietwat onduidelijk wat hem toch iets minder maakt. Je render is wel mooi ingeblend en mooi in de BG gezet. Je tekst is ook mooi gemaakt. Je BG is over het algemeen te donker en te onduidelijk wat ik al zei. Dat maakt de gehele signature iets minder mooi, maar alsnog wel een mooie! XiPE: De BG is mooi gemaakt, alleen rechts van zijn hoofd een beetje overbelicht. Je tekst is een beetje saai en te klein. Hier kun je meer mee doen Je render is niet helemaal mooi uitgeknipt en ook niet echt helemaal ingeblend. Dit komt over alsof het is afgeraffeld.
Sprunk Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Stem: XiPE Omdat: Zijn sig is duidelijk van een ander kaliber dan die van Faridjee. De effecten zijn prachtig in je sig verwekt, en alles is één mooi geheel. De BG van de sig van Faridjee vind ik eigenlijk gewoon lelijk en pixelig. Verder is de render idd wel goed ingeblend, maar ik vind die van XiPE alsog vele mailen mooier.
Jay; Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 XiPE, allereerst heb jij een redelijk mooie signature in elkaar gedraaid. Ik vind hem ietwat simpel en misschien wel saai, maar de manier waarop je de achtergrond verwerkt hebt maakt dat dan weer goed. Over de rechterkant van de achtergrond ben ik zeer enthousiast, alleen konden die stippen wel wat minder opvallend en als ze bijvoorbeeld uitgesmudgd zouden worden, zou dat misschien nog een mooi effectje opleveren. Aan de linkerkant vind ik dat zwarte bij de render z'n hoofd iets teveel van het goede. Ik had op die plaats toch graag een ander effect gezien. Je render steekt er verder redelijk goed uit en maakt de signature één geheel, niets op aan te merken. Ik had je tekst alleen wat meer naar buiten laten treden. Wat opvallender, energieker en misschien wel groter. Voor de rest een prima signature, al kan je de volgende keer best wat spannender te werk gaan. faridjee, ook over jou signature ben ik positief, ik vind het totaalplaatje redelijk, alleen heb je er naar mijn mening teveel mee geknoeid. Je render is mooi ingeblend, maar misschien wel iets teveel. Dat komt vooral door de ripple en andere effecten rondom de signature die op een of ander manier niet bij de render lijken te passen. Je gebruikt verschillende effecten. Ik zie rechts bij 'Farid' een ripple effect en aan de andere kant, bij de render iets totaal anders. Het ziet er leuk uit maar nogmaals, na je wat te verdiepen in de sig past het niet al te goed bij elkaar. Je had links nog een kleurtje kunnen gebruiken aangezien het daar nogal leeg wordt met dat zwart. Het was mooier geweest als je een groter deel van de signature rippel-achtig had gemaakt, dan wordt het geheel wat mooier. Desondanks blijft het mooi om maar te kijken en is dit geen slechte signature. Stem: XiPE.
Visser23 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) XiPe: Background: Je hebt een zeer mooie achtergrond gemaakt die erg goed bij de render past. Er zitten erge leuke en mooie effecten in. Links naast de render vind ik hem niet echt zo mooi, en ik snap ook niet wat dat moet voorstellen. Je BG loopt ook goed over van donker naar licht, en dan weer naar donker. Mooi gedaan. Render: Je hebt een mooie render gemaakt die erg goed bij de BG past. Je hebt hem goed ingeblend en de effecten heb je goed op de render laten werken. ook heb je de plaatsing mooi gedaan. Hij staat erg goed. Als je hem links of rechts neer had gezet was de signature te leeg. Hij staat in het midden en dus heb je een goede keuze gemaakt qua plaatsing. Tekst: Je hebt wel een kleine tekst. Ik zit op een verkeerde PC om bepaalde lettertypes te zien, dus het kan zijn dat je nog meer tekst erin hebt zitten wat ik dus niet kan zien. Je hebt in ieder geval een mooie kleur tekst gebruikt die een beetje bij het licht effect past. De plaatsing vind ik ook wel goed, want als je hem in een hoek (links) had gedaan, dan was hij veel te klein geweest. Je hebt hem op een goede plek neer gezet! Algemeen: Ik kan zien dat je een border erom hebt gezet, wat ik ook erg mooi vind. Dik is hij niet maar dat hoeft ook niet bij zo'n type signature. Verder heb je goed gebruik gemaakt van de effecten. Ik kan gewoon zien dat je een ervaren Photoshopper bent Faridjee: Background: Je BG vind ik erg donker, naar mijn idee zelfs veel te donker. Verder heb je leuke effecten op je background neergezet. Maar onder en boven 'Farid' heb je toch wat dingen neer gezet die ik er niet bij vindt passen. Dit had je naar mijn idee ook wel weg kunnen laten wat dat ziet er niet echt goed uit. Render: Je hebt een mooie render uitgekozen. Naar mijn idee had je hem wel wat klein kunnen maken want nu springt hij er veel te erg uit. Het lijkt alsof het lichaam vlakbij de 'brand' (effecten) is, en het geweer is een paar kilometer verder dan het lichaam. Verder is het wel goed ingeblend, maar daardoor gaat het lichaam van de render wel op in de effecten. Tekst: De kleur van de tekst had van mijn part wel grijs worden. Deze kleur past er niet echt bij. De plaatsing is wel goed. Daar had ik het denk ik ook neergezet. Ergens anders past hij niet echt en dit is dus de enige plek waar hij goed staat (vind ik). Ook heb je een goede grote gedaan, want ik vind het lettertype bij XiPe nogal klein. Algemeen:Er zit een border omheen wat ik ook mooi vind. Er moet eigenlijk een border om een signature, en dat heb jij gedaan. Verder vind ik het een te donkere signature en een beetje leeg. Het had wel wat meer opgevuld kunnen worden met effecten. Desnoods maak je hem kleiner zodat dat beter staat. Want nu houd je gewoon te veel ruimte over wat erg zonde is. Stem: XiPe! Bewerkt: 6 november 2008 door Visser23
.Levi. Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Winnaar XiPE +1 punt, gefeliciteerd. Verliezer faridjee, gelukkig nog geen minpunt jou. Closed en updated.
Recommended Posts