Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!

tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

• Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Klopt. Maar canyourunit.com sucks en het is niet te vertrouwen. Ok, je krijgt een leuke impressie maar naar belangrijke zaken wordt niet gekeken. Op canyourunit.com zijn mijn enige verbeter punten mijn processor en mijn RAM, terwijl op yougamer.com mijn videokaart ook niet goed is... En dat is omdat ze daar ook naar de snelheid van de GPU en de snelheid van het geheugen kijken. En dat is ook cruciaal...

Mijn processor zuigt bij bijde en om over mij videokaart te gaan praten :7

Display Card!: NVIDIA GeForce 8600 512MB /

ATI Radeon HD 3870 512MB

Comparing your display card NVIDIA GeForce 8800 GTS 640MB with the requirement NVIDIA GeForce 8600 GT

• Your display card is significantly more powerful in raw performance

Your display card fails the following requirements:

• 512MB memory, you have 320MB

Lekker tegenover gesteld :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Even een vraagje, zie onderstaande specificaties ('t gaat hier om de recommended specificaties)

spec.jpg

Ik weet dus dat ik het een en ander aan zal moeten passen, maar is het niet zo dat wanneer ik er een andere processor ed. in bouw (lees: laat bouwen ^_^ ), het een, het ander opvolgt zeg maar..

Dat ik er dan dus bijv. wel een gloednieuwe videokaart in kan bouwen, maar doordat het een relatief oude computer is, dat het dan alsnog niet goed zal lopen? Of zal dat geen probleem vormen?

Bedankt alvast.

Gr. Dennis

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Even een vraagje, zie onderstaande specificaties ('t gaat hier om de recommended specificaties)

Ik weet dus dat ik het een en ander aan zal moeten passen, maar is het niet zo dat wanneer ik er een andere processor ed. in bouw (lees: laat bouwen ^_^ ), het een, het ander opvolgt zeg maar..

Dat ik er dan dus bijv. wel een gloednieuwe videokaart in kan bouwen, maar doordat het een relatief oude computer is, dat het dan alsnog niet goed zal lopen? Of zal dat geen probleem vormen?

Bedankt alvast.

Gr. Dennis

Waarschijnlijk zal je een nieuw moederbord moeten nemen als je een nieuwe processor wilt kopen. ;) Socket 775, niet?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

bullshit ouweh. Intertoys houdt zich van de domme in de hoop dat mensen meer bij hun gaan bestellen, omdat ze hem daar zogenaamd eerder krijgen. Later zal echter blijken dat dit niet het geval is en en Intertoys zal als verklaring afgeven dat ze nog niet op de hoogte waren van de vertraging aangekondigd door Rockstar. sneaky praktijkjes

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zal de mijne doen ?

ik ken mijn systeem gegevens niet van buiten en ik zit nu ook niet op mijn gaming pc, maar het is ongeveer dit:

3 gig RAM

2,4 gigahertz intel core 2 duo

512 ram videokaartje

Als ie dat aankan, kan ik dan ook op volledige graphics enzo spele zonder al teveel stotteringen in het beeld enzovoort ?

Bewerkt: door truefeel

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zal de mijne doen ?

ik ken mijn systeem gegevens niet van buiten en ik zit nu ook niet op mijn gaming pc, maar het is ongeveer dit:

3 gig RAM

2,4 gigahertz intel core 2 duo

512 ram videokaartje

Als ie dat aankan, kan ik dan ook op volledige graphics enzo spele zonder al teveel stotteringen in het beeld enzovoort ?

Tja, wij weten niet wat voor '512 ram videokaartje' je hebt... Merk + type en wij weten hier al een stuk meer. ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb geen verstand van computers en daarom vraag ik jullie hulp. Sinds kort hebben we een nieuwe computer en nu vraag ik me af of ik GTA IV aan kan op de pc. Zover ik er zelf achter kon kome lukt het denk ik wel maar ik vraag het toch voor de zekerheid even.

Microsoft XP

Professional

Versie 2002

Service Pack 3

Inter Core 2 Duo CPU

e6750 @ 2.66 Ghz

Kloksnelheid 2.67 Ghz / 3,24 Gb

NVIDIA Geforce 8600 GTS 256 Mb

300 Gb opslagruimte

64 Bit scherm (of hoe je het ook schrijft ;))

Heb ik nu genoeg info gegeven? Ik hoor het wel. :tu:

Owja, wat is dan mijn RAM geheugen? Is dat die 3,24 Gb? Alvast bedankt!

Bewerkt: door GTA-PSV

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...