Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!

tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

• Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

wat is de datum nou van de release in nederland? op wikipedia staat dat die weer is veranderd:

PC-versie

Op 6 augustus 2008 heeft Rockstar verklaard dat een pc-versie van GTA IV in ontwikkeling is. Het spel zou uitgebracht worden op 2 december 2008 in Noord-Amerika en op 3 december 2008 in Europa[4]. Maar die datum is verkort , het zal nu op 20 november 2008 in noord-amerika en op 21 november 2008 in Europe uitgebracht worden.

wat is de datum nou dan eigelijk precies?

mvg,

kevin

btw ik had em besteld op de site van dynaybte en als ik me niet vergis hadden zij ook 3 december staan op hun site en staat nu weer 21 november maar ik kan ook in de war zijn met dixons:P

Edit: zou ik de game ook op het hoogste kunnen spelen:

Intel core 2 duo E8400

4 gb ram

asus EAH 4850

van de videokaart en geheugen zit ik niet mee maar de processor is bij recommend Quad core of maakt dat niet zo uit?

Bewerkt: door kvbmaster

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

wat is de datum nou van de release in nederland? op wikipedia staat dat die weer is veranderd:

PC-versie

Op 6 augustus 2008 heeft Rockstar verklaard dat een pc-versie van GTA IV in ontwikkeling is. Het spel zou uitgebracht worden op 2 december 2008 in Noord-Amerika en op 3 december 2008 in Europa[4]. Maar die datum is verkort , het zal nu op 20 november 2008 in noord-amerika en op 21 november 2008 in Europe uitgebracht worden.

Ik verbaas me dat wikipedia zegt dat hij nu weer eerder uitkomt.

maar ga er maar vanuit dat hij op 3 december uitkomt.

Ik kan er nog niets over zeggen als rockstar er nog geen officiele bevesteging voor heeft.

hier effe een linkje van de wiki gta 4 site: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Bewerkt: door berrygosie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is niet helemaal waar hoor. :N

Het nummer zegt lang niet alles over een kaart. Een 7800GT bijvoorbeeld maakt gehakt van bijvoorbeeld de 8500GT. Terwijl het nummer van de 8500GT hoger is.

In het geval van GTA_PSV, denk ik dat de 8600GT beter is dan de 7600GS. Hij heeft dan wel meer geheugen, maar de kaart is verouderd, en bovendien is een GS minder goed in games dan een GT. Al zal het verschil klein zijn, kun je beter voor de 8600GT 256 gaan. Het beste kun je gewoon de 512MB versie van de 8600GT nemen, of haal een 8800 kaart in huis.

@ treufeel.

Je kan GTA vast wel spelen op medium denk ik. Het ligt er natuurlijk wel aan of je de 256/320/512/640 MB versie hebt. Ik heb de 320MB versie en speel Crysis ook op medium/high. Geen probleem dus voor jou :N

Bedankt voor de info! Ik ga het gewoon proberen en dan zie ik het wel. Ik denk dat ik het wel kan spelen want op de videokaart na zit ik boven de aanbevolen systeemeisen. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

PC-versie

Ik verbaas me dat wikipedia zegt dat hij nu weer eerder uitkomt.

maar ga er maar vanuit dat hij op 3 december uitkomt.

Ik kan er nog niets over zeggen als rockstar er nog geen officiele bevesteging voor heeft.

hier effe een linkje van de wiki gta 4 site: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

ik merkte ook dat wikipedia eerder was met het nieuws dat die werd uitgestelt dan andere gta site's:P dus ik hoop dat dit waar is:P

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

haloo; kben opzoek naar een no cd crack van gta IV ?;; waar kan ik die vinden???
Zoek het vooral niet op dit forum. Een no-cd crack is illegaal en dus wordt je hier niet geholpen. En je hoeft deze vraag straks ook niet voor een derde keer te stellen, ik geef je alvast de garantie dat het antwoord ook de derde keer hetzelfde zijn als de eerste twee keer. :7
alvast bedankt!..
Graag gedaan! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

haloo; kben opzoek naar een no cd crack van gta IV ?;; waar kan ik die vinden???

alvast bedankt!..

gta 4 is toch zobiezo nog niet te downloaden voor de pc:P teminste ik kon hem niet vinden maarja gta 4 word voor mij het eerste spel wat ik sinds jaren koop:P gta 4 vind ik het waard (het is teminste nietzoiets als cod 5 wat je al een maand voor de release kan downloaden XD)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

alvast bedankt!..

gta 4 is toch zobiezo nog niet te downloaden voor de pc:P teminste ik kon hem niet vinden maarja gta 4 word voor mij het eerste spel wat ik sinds jaren koop:P gta 4 vind ik het waard (het is teminste nietzoiets als cod 5 wat je al een maand voor de release kan downloaden XD)

COD5 in 1 dag uitgespeeld. Viel me zwaar tegen. Het komt niet in de buurt van COD4. Maar dit is een GTA forum en GTA IV speel ik niet in 1 dag uit. Dat is 1 ding wat ik echt heel zeker weet. :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

alvast bedankt!..

COD5 in 1 dag uitgespeeld. Viel me zwaar tegen. Het komt niet in de buurt van COD4. Maar dit is een GTA forum en GTA IV speel ik niet in 1 dag uit. Dat is 1 ding wat ik echt heel zeker weet. :Y

1 ding waarom ik gta zoon mooi spel vind is dat je gewoon vrij rond kan lopen enzo alleen vind ik de missie's meestal niets aan :7

Bewerkt: door kvbmaster

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

alvast bedankt!..

cod5 had ik ook in een paar uur uitgespeeld

zal ook met GTA IV kunnen :puh:, maar dan moet ik er wel heledag achter lol

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

vast ook wel ja als je 24 uur achter elkaar doorspeelt ofzoiets:P maar het duurt zobiezo langer in gta want dan moet je naar de missie's toe en cod 5 en veel anders shooters is het zo missie klein filmpje missie klein filmpje missie:P

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...