Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!

tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

• Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

- GTA IV is nog niet te downloaden.

- Volgens mij mogen er geen links gegeven worden naar illegale sites.

Klopt en klopt.

Ik zal ook zeker geen links gaan geven, maar ik download hem alleen om zeker te weten dat mijn PC hem aankan.

Zo ja: koop ik hem meteen.

Zo nee: moet ik mn pc upgraden en dan kopen :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

- GTA IV is nog niet te downloaden.

- Volgens mij mogen er geen links gegeven worden naar illegale sites.

Klopt en klopt.

Ik zal ook zeker geen links gaan geven, maar ik download hem alleen om zeker te weten dat mijn PC hem aankan.

Zo ja: koop ik hem meteen.

Zo nee: moet ik mn pc upgraden en dan kopen :)

Wisten jullie dat dit de echte systeemeisen zijn van Gta Iv.

<b>Aanbevolen systeemeisen</b>

- OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

- Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

- Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

- 18 GB aan vrije schijfruimte

- Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

<b>Update:</b> Inmiddels heeft Rockstar ook de minimale systeemeisen voor de pc-versie van GTA IV bekend gemaakt. Deze zijn als volgt:

- OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

- Geheugen: 1.5GB

- 16GB aan vrije schijfruimte

- Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

En me pc kan hem aan :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ EXIT ik denk dat het of een probleem is met je drivers of iets mis met java heb ik ook wel eens gehad toen was er ook iets mis met java anders probeer je het opnieuw btw welke internet browser gebruik je want in internet explorder werkt die bij mij helemaal niet en in firefox werkt die wel

mocht het daarna nog niet lukken kun je altijd nog dit proberen :

http://www.yougamers.com/gameometer/10296/ ik denk dat dat het snelste is:P op die andere site

kvbmaster

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn comp kan het in prencipe aan, alleen mn videokaart heeft het zwaar te verduren.

Ik heb Nvidia Geforce 8600 GT 256 mb of 1,5 gb ik weet het niet zeker. In het foldertje waar mn comp in staat, staat dat ie 256 mb heeft en op mn comp zelf bij systeemeigenschappen staat ook 256 mb. Maar bij dxdiag en op systemrequirmentslab staat 1,5 gb. Wtf wat is het nou??? :duh:

Als het dus 256 mb is wordt het dus tijd voor een nieuwe videokaart. Weet iemand een goeie videokaart die goed GTA 4 aankan?

btw ik kan legaal gta 4 1 dec al krijgen

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn comp kan het in prencipe aan, alleen mn videokaart heeft het zwaar te verduren.

Ik heb Nvidia Geforce 8600 GT 256 mb of 1,5 gb ik weet het niet zeker. In het foldertje waar mn comp in staat, staat dat ie 256 mb heeft en op mn comp zelf bij systeemeigenschappen staat ook 256 mb. Maar bij dxdiag en op systemrequirmentslab staat 1,5 gb. Wtf wat is het nou??? :duh:

Als het dus 256 mb is wordt het dus tijd voor een nieuwe videokaart. Weet iemand een goeie videokaart die goed GTA 4 aankan?

btw ik kan legaal gta 4 1 dec al krijgen

Je pc kan GTA IV wel aan denk ik. Je videokaart ligt boven de minimum systeemeisen.

Hoe kun je al op 1 december aan GTA IV komen? Via het buitenland?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Neej gwn in Nederland. Toen ik naar de winkel ging om hem te reserveren zeiden ze dat ze em 1 dec. al kunnen krijgen :eten: (Het is ook geen bart smit ofzo maar egt een game winkel)

Morgen geef ik wel ff de volledige specificaties van mn comp. Ik weet niet 100 procent zeker of ik em aan kan

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...