Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!


tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb morgen deze pc, maar ik ben bijna zeker dat hij hem aankan, maarja, ik wil natuurlijk wel nog even zeker weten. Kan deze pc hem aan?

AMD Athlon 64 x2 Dual Core 6000+

2 GB werkgeheugen

500 GB harde schijf

512 mb HD3450 videokaart

Bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga (waarschijnlijk) na school eindelijk de lang verwachte GTA IV halen!!! :eten:_O_

In de winkel zeiden ze dat ze hem misschien 1 december al hadden. Ik wacht nog op een telefoontje van de Games R Fun (dat is de naam van de winkel), over dat ze hem binnen hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga (waarschijnlijk) na school eindelijk de lang verwachte GTA IV halen!!! :eten:_O_

In de winkel zeiden ze dat ze hem misschien 1 december al hadden. Ik wacht nog op een telefoontje van de Games R Fun (dat is de naam van de winkel), over dat ze hem binnen hebben.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Jammer, de leverancier van de winkel krijgt hem vandaag pas binnen, dus de winkel denk ik pas morgen. Nog een dag wachten :N:duh::ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik download hem nu.

Als mij PC hem aan kan ga ik dezelfde da nog naar de winkel om hem te kopen.

EDIT: w00t 800ste post :puh:

Waar download je hem dan? via torrents?

edit: ik weet wel dat je geen link mag naar niet legale dingen, maar je mag toch wel zeggen als je hem b.v. via bittorent download?

Dan ga ik em ook downloaden om te kijken of ik hem aankan. Daarna delete ik het toch weer, want ik heb de originele al besteld. 0_0

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik download hem nu.

Als mij PC hem aan kan ga ik dezelfde da nog naar de winkel om hem te kopen.

EDIT: w00t 800ste post :puh:

Ik denk dat bijna alle IV downloads die je nu vind een virus bevat, en er komt toch een Securom systeem in. Dus doe Rockstar een plezier en koop hem gewoon.

Overigens is het praten over illegale downloads en/of software hier op het forum verboden.

@ GTA_MasterNL, kijk hierboven. En probeer dubbelposts te voorkomen door onderaan je bericht op Bewerken te klikken.

Bewerkt: door Pemp

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik download hem nu.

Als mij PC hem aan kan ga ik dezelfde da nog naar de winkel om hem te kopen.

EDIT: w00t 800ste post :puh:

Waar download je hem dan? via torrents?

edit: ik weet wel dat je geen link mag naar niet legale dingen, maar je mag toch wel zeggen als je hem b.v. via bittorent download?

Dan ga ik em ook downloaden om te kijken of ik hem aankan. Daarna delete ik het toch weer, want ik heb de originele al besteld. 0_0

Ik neem geen risico, maar ik zou zeggen gebruik google.nl :puh:

Maar je moet hem alsnog kopen op de dag van de release!

Doe ik ook, ik vind het elke cent waard!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik download hem nu.

Als mij PC hem aan kan ga ik dezelfde da nog naar de winkel om hem te kopen.

EDIT: w00t 800ste post :puh:

Waar download je hem dan? via torrents?

edit: ik weet wel dat je geen link mag naar niet legale dingen, maar je mag toch wel zeggen als je hem b.v. via bittorent download?

Dan ga ik em ook downloaden om te kijken of ik hem aankan. Daarna delete ik het toch weer, want ik heb de originele al besteld. 0_0

Ik neem geen risico, maar ik zou zeggen gebruik google.nl :puh:

Maar je moet hem alsnog kopen op de dag van de release!

Doe ik ook, ik vind het elke cent waard!

Ik zei ook dat ik hem al had besteld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owja nog een vraagje. Weet iemand ook of je GTA IV voor de computer met controller kan spelen? Ik weet al dat je het met een xbox controller kan spelen, maar kan je het ook met iets anders b.v. een stuurwiel? Ik heb namelijk een stuurwiel, maar ook een PS 3 achtige controller die je kan aansluiten op de computer. Zou je dat kunnen aansluiten en dan volgens de echtige PS 3 controls kunnen spelen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owja nog een vraagje. Weet iemand ook of je GTA IV voor de computer met controller kan spelen? Ik weet al dat je het met een xbox controller kan spelen, maar kan je het ook met iets anders b.v. een stuurwiel? Ik heb namelijk een stuurwiel, maar ook een PS 3 achtige controller die je kan aansluiten op de computer. Zou je dat kunnen aansluiten en dan volgens de echtige PS 3 controls kunnen spelen?

Iemand?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Owja nog een vraagje. Weet iemand ook of je GTA IV voor de computer met controller kan spelen? Ik weet al dat je het met een xbox controller kan spelen, maar kan je het ook met iets anders b.v. een stuurwiel? Ik heb namelijk een stuurwiel, maar ook een PS 3 achtige controller die je kan aansluiten op de computer. Zou je dat kunnen aansluiten en dan volgens de echtige PS 3 controls kunnen spelen?

Iemand?

denk dat het wel mogelijk is alleen zul je zelf alle controls moeten instellen, of dat bij de xb360 controller ook zo is weet ik niet meestal zijn die al wel ingesteld maar dat zijn dan games van EA of spellen als gears of war en viva pinata

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...