Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!


tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Net gebeld met Dynabyte:

Ze hebben daarstraks een mailtje gekregen dat GTA IV vandaag al in de verkoop mocht, dus ik spring NU op de fiets!

EDIT: IK HEB HEM!!!

Bewerkt: door Toeterneus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb de 23 pagina,s even door gekeken en heb toch nog een vraag :7

Kan mij pc GTA 4 aan?

- intel pentium 4 HT 3,6 GHZ processor met hyper threading en EM64t ondersteuning.

- 4 Gb werkgeheugen

- NVIDIA GEFORECE 9500GT 1024MB DDR2 128 bit

Ik geloof dat het werkgeheugen en de video kaart oké zijn! alleen die processor zou die het aankunnen, eventueel op low?

Alvast mega bedankt voor de moeite,

Tom

Bewerkt: door courgettepad

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Morgen de realease!

Ik wens iedereen waarvan zijn PC wel goed genoeg is alvast veel plezier toe. Ik zal nog even moeten wachten op mijn processor. Ik kan die pas over 3 maanden kopen. Maar dan kunnen jullie wel vast voor mij een 100% savefile maken ^_^ Ik zuig met missie's :Y

Veel plezier gewenst alvast. Behalve voor de mensen met een illegaal exemplaar, ik hoop dat het een virus is en je PC crasht. :D

@ hierboven. Ik ben bang van niet.

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Morgen de realease!

Ik wens iedereen waarvan zijn PC wel goed genoeg is alvast veel plezier toe. Ik zal nog even moeten wachten op mijn processor. Ik kan die pas over 3 maanden kopen. Maar dan kunnen jullie wel vast voor mij een 100% savefile maken ^_^ Ik zuig met missie's :Y

Veel plezier gewenst alvast. Behalve voor de mensen met een illegaal exemplaar, ik hoop dat het een virus is en je PC crasht. :D

@ hierboven. Ik ben bang van niet.

Oke bedankt, ik koop hem dan wel bij de media markt.

Als die dan niet werkt kan ik hem altijd nog terug brengen ^_^

Ik zal morgen avond wel laten weten of die werkt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik wens ook iedereen alvast veel plezier met gta 4.

Ik hoop dat je jullie er geen problemen mee ondervinden.

Jongens de echte release van europa is over 1,5 uur.

veel succes,

dennis gosseling

specs:

Vista SP1

XFX 8600gt 512mb

amd athlon x2 2,61ghz

70 gb vrije ruimte

3 gb dram

Bewerkt: door berrygosie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb de 23 pagina,s even door gekeken en heb toch nog een vraag :7

Kan mij pc GTA 4 aan?

- intel pentium 4 HT 3,6 GHZ processor met hyper threading en EM64t ondersteuning.

- 4 Gb werkgeheugen

- NVIDIA GEFORECE 9500GT 1024MB DDR2 128 bit

Ik geloof dat het werkgeheugen en de video kaart oké zijn! alleen die processor zou die het aankunnen, eventueel op low?

Alvast mega bedankt voor de moeite,

Tom

Je hebt kans..

Ik heb P4 HT 3.06 GHz (2 CPUs) en fail ook bij spellen die ik achteraf ook op high en aa op x2/x4 kan spelen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hebt kans..

Ik heb P4 HT 3.06 GHz (2 CPUs) en fail ook bij spellen die ik achteraf ook op high en aa op x2/x4 kan spelen..

Nou ik denk dat ik met stelligheid kan beweren dat je echt een goede PC nodig hebt voor GTA IV. Ik zit nu te spelen op heel lage instellingen en hij hapert echt verschrikkelijk, bijna onspeelbaar zelfs. Alleen op 800x600 loopt ie vloeiend, maar dan kan je het net zo goed niet spelen, want dat is zowat pacman-modus. Ik zie dat mijn geheugen voor 90% belast wordt (heb 2 GB) dus morgen haal ik er een gigabyte bij, kijken of dat wat uithaalt, ik hoop in ieder geval dat daar de bottleneck zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga desondanks toch eerst downloaden en proberen als het niet wil. PC morgen Upgraden naar de winkel spel kopen en spelen maar :D

(als het wil spelen en ofcours kopen) dit is gewoon even voor de zekerheid omdat mensen nogal twijfelden bij mijn pc als het nou wel of niet wou... denk zelf van niet maar wie weet :puh:

Bewerkt: door Sa_bulldog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar laten we wel even heel eerlijk wezen, de systeemeisen zijn natuurlijk ook gewoon absurd hoog. Ik speel Crysis, Far Cry 2 etc gewoon op high, maar omdat GTA zulke absurde eisen stelt aan de processor, val ik net buiten het bootje. Erg jammer, want ik heb me heel erg zitten verheugen op deze game.

De kans dat je met een 1.9 Ghz AMD Athlon X2 64 kunt spelen is zeker nihil? Minimum is 2.4 Ghz. Dat is mijn enige minpunt, voorderest is alles goed genoeg :7

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hebt kans..

Ik heb P4 HT 3.06 GHz (2 CPUs) en fail ook bij spellen die ik achteraf ook op high en aa op x2/x4 kan spelen..

Nou ik denk dat ik met stelligheid kan beweren dat je echt een goede PC nodig hebt voor GTA IV. Ik zit nu te spelen op heel lage instellingen en hij hapert echt verschrikkelijk, bijna onspeelbaar zelfs. Alleen op 800x600 loopt ie vloeiend, maar dan kan je het net zo goed niet spelen, want dat is zowat pacman-modus. Ik zie dat mijn geheugen voor 90% belast wordt (heb 2 GB) dus morgen haal ik er een gigabyte bij, kijken of dat wat uithaalt, ik hoop in ieder geval dat daar de bottleneck zit.

Wat zijn je specs dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...