Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!


tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Net langs de winkels geweest, opvallend genoeg hadden 4 winkels het spel nog niet eens binnen gekregen. Nu woon ik nogal afgelegen maar ik was in de veronderstelling dat het spel gisteren al wel binnen zou moeten zijn. Anyways, 5e winkel had 'm gelukkig al wel liggen, 3 kwartier later staat ie nu bijna geïnstalleerd op m'n laptop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer sandro dat je 8600gt 256mb hem niet zo goed trekt. :N geluk ga je een nieuwe kopen die wat meer kwaliteit heeft.maar verder is hij wel leuk toch sandro?

tim :cya:

Op welk moment zegt hij dat? Als je hem installeert of als je hem speelt? Kijk anders even of je SP 1 voor Vista hebt. Zo niet installeer die dan.

EDIT: SORRY KLIKTE OP DE VERKEERDE OM TE ANTWOORDEN. SORRY TIM.

btw tot maandag

Bewerkt: door GTA_MasterNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hoe kan dit: Ik koop Gta IV ik instaleer hem en geeft aan en zegt hij zit me pc als xp maar ik heb vista.

Op welk moment zegt hij dat? Als je hem installeert of als je hem speelt? Kijk anders even of je SP 1 voor Vista hebt. Zo niet installeer die dan.

Grz GTA_MasterNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

al sinds 3 dec gta4 binnen gelijk nieuwe vid kaart bij kunnen kopen mijn X1950Pro kon er niet echt mee uit de voeten dus nu zit er een gloed nieuwe Asus HD4850 Top in. Baal er wle van dat het spel voor jouw beslist hoe jij je settings max kan instellen ook nog eens op basis van het geheugen van je videokaart :S nog nooit zo iets raars meegemaakt. Ook kan ik nergens AA ofzo instellen :duh:

Maarja opzich ziet alles er wel netjes uit met medium/highest ben benieuwd wat de nieuwe ATi drivers me gaan opleveren hoop vooral op een patch vanuit rockstars die die belachelijke graphics instellingen aanpassen.

Bewerkt: door crazyanz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...