floor Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ik heb een probleem met gta sa: ik wil een save game toevoegen(heb hem al gedowngrade) maar dan laad die het spel en als die dan klaar is met laden slaat die uit dan geeft die aan dan er een in gta sa .exe zit wat kan ik daar aan doen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Savegames zitten ingepakt met Winrar. Dus je moet je gedownloadde Savegame alleen nog uitpakken met Winrar. Winrar is hier te downloaden. Klik op hier. Wacht is eventjes! Als je hebt gedowngrade(dus je hebt V2), dan blijven je Savegames V2! De Downgrader Patch maakt 'm alleen Moddable. Edit: Klik hier om een 100% Savegame(V2) te downloaden. @ hieronder: Kijk is naar m'n edit. Bewerkt: 31 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
floor Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Savegames zitten ingepakt met Winrar. Dus je moet je gedownloadde Savegame alleen nog uitpakken met Winrar. Winrar is hier te downloaden. Klik op hier. dat doe ik ook met winrar dezen voeg ik dan toe gtasasf8.bik kan al autos modden enzo maar ik wil ook een save game toevoegen maar die save game slaat uit als die klaar is met laden omdat ik het spel al 4 keer heb uitgespeeld geen zin om nog eens heelemaal uit te spelen:P Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Maar jij hebt nu dus versie 1.0 van SA zelf, maar je savegame is waarschijnlijk nog V2. Let daar wel op heh! En gebruik volgende keer je EDIT knop in je bericht, dubbelpost is namelijk ''Verboden". Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Maar jij hebt nu dus versie 1.0 van SA zelf, maar je savegame is waarschijnlijk nog V2. Let daar wel op heh!En gebruik volgende keer je EDIT knop in je bericht, dubbelpost is namelijk ''Verboden". Nee, hij heeft nog steeds V2 hoor. Je krijgt geen V1 van die patch, die zorgt er alleen voor dat je op V2 kan modden. Het beste kun je, de topicstarter, een V2 savegame downloaden (Link paar posts hierboven) en die proberen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ow okej, vandaar dat ik V1 savegames voor anderen niet kan spelen dan weet ik dat ook weer, altijd wat te leren heh... Wel beetje dom van me eigenlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.