Jump to content

wie kan me even begeleiden door het menu!


rogiermeester

Recommended Posts

hey. ik heb perongeluk GTA sa te hoog ingestelt met die 800 x 600 (dit is hem niet maar een voorbeeld)

ik had hem iets op 2000 x nogwat :puh: . nu is het gevolg dat ik geen beeld meer heb. als ik gta opstart zie ik

NO VAILID SIGNAL DETECTED. wie kan me eventjes door het menu begeleiden zodat ik hem weer terug in kan stellen naar 800 x nogwat. ik weet wel dat hij het doet want ik hoor het opstart muziekje enzo.

je moest ergens wezen waar je de drawn distence ook kon instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Main Menu> Options> Graphical Option> Advanced> Resolution.

Daar kun je je beeldresolutie aanpassen. ^_^

Edit: @ hieronder: Nou, je gaat toch echt wel je beeldresolutie moeten veranderen. Misschien helpt dit:

Control + Naar beneden Scrollen met je muis. Dit werkt dacht ik enkel bij internetpagina's, maar je kan het proberen.

Edit 2: @ hieronder: Heb je hier iets aan?

Eerst start je 'GTA San Andreas' op, je kijkt het filmpje of slaat het over en vervolgens zie je drie dingen: Een ervan is 'Options'> Dan zie je weer een paar dingen staan kies 'Display', vervolgens kies je 'Advanced' (Geavanceerde opties) Nu zie je 'Draw Distance' staan, je kan het nu aan passen naar gewenste kwaliteit .

Edit 3: @ hieronder: Er is een map die je instellingen onthoud, ik zoek even welke map dat is.

Aha, gevonden.

Het opnieuw installeren kan misschien een oplossing zijn, maar je hoeft niet je savegames te verwijderen. Bewaar die aub, dan kan je na herinstallatie weer verder waar je gebleven was. Verwijder alleen het bestand gta_sa.set uit de map GTA SA User Files, dit bestand kan je zonder problemen verwijderen. Dit bestand bevat de instellingen van jou SA en wordt standaard opnieuw aangemaakt als je SA weer opstart, met de standaard instellingen. Succes

Topic: >Klik.<

Succes. ^_^

@ ief2: Als hij dat mapje verwijderd, en hij start z'n SA op, dan is alles oké.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Main Menu> Options> Graphical Option> Advanced> Resolution.

Daar kun je je beeldresolutie aanpassen. ^_^

ja oke :puh: maar ik kan geen beeld zien , zoals ik beschreef.

ik bedoel. na opstarten 2 omlaag , zo bedoel ik

Edit Hierboven. kun je niet gewoon eventjes gta opstarten. en dan eventjes onthouden

hoeveel je naar beneden moet enzo. dus ongeveer zo.

1. gta opgestart. 2x naar beneden [enter]

2. 5x naar beneden [enter]

3. 2x naar beneden 2x opzij [enter]

(voorbeeldje he) want zo kan het alleen.

Edit 2 hierboven : ja ik heb er wel wat aan. maar mijn beeldscherm is blauw met de tekst

NO VAILID SIGNAL DEECTED. dus ik kan niet zien waar ik heen ga. het is dus precies hetzelfde

als het menu doorkomen met je beeldscherm uit, je hoort de geluidjes wel. maar je weet totaal

niet waar je heen gaat! dus ik wil weten. hoeveel ik met het pijltje naar beneden moet en op

enter moet klikken om bij die instellingen te komen. snapje?

Bewerkt: door rogiermeester
Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder het bestandje gta_sa.set wat je in de User Files map kunt vinden, en alle instellingen staan weer terug op 'default'. Voor het geval je niet weet waar je de GTA San Andreas User Files map kunt vinden, deze staat in 'Mijn Documenten'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...