glenne_uh Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Beste gta'ers, Ik weet dat dit topic enkel is voor alles wat met computers te maken heeft maar ik zou graag een groot probleem omtrend mijn psp oplossen. het is het volgende : Ik probeerde via mijn psp firmware update 5.00 te installeren maar toen die halverwege was viel hij zomaar uit. En ja , hij was volledig opgeladen!! Toen ik hem op nieuw wilde aanleggen kreeg enkel een zwart scherm. Weet er iemand wat er aan de hand is???? Glenn_uh Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Beste gta'ers,Ik weet dat dit topic enkel is voor alles wat met computers te maken heeft maar ik zou graag een groot probleem omtrend mijn psp oplossen. het is het volgende : Ik probeerde via mijn psp firmware update 5.00 te installeren maar toen die halverwege was viel hij zomaar uit. En ja , hij was volledig opgeladen!! Toen ik hem op nieuw wilde aanleggen kreeg enkel een zwart scherm. Weet er iemand wat er aan de hand is???? Glenn_uh Ik weet wat er aan de hand is, je hebt je psp gebrickt. Een probleem om je redelijk zorgen om te maken. Maar het is op te lossen. Optie 1: Stuur je psp naar Sony. Daar repareren ze je psp voor ± €40,- (in geval van een brick dan). Je bent je psp dan voor een paar weken kwijt en Sony zet meestal wat meer kosten in rekening i.v.m CF. Optie 2: Een Pandora Battery maken en een andere filmware op de memory stick zetten. Hierdoor kan je weer een andere filmware op je psp zetten met flink wat moeite. Hier zeg ik alleen niks over omdat het ook mogenlijk is je psp zo om te bouwen en ik geen zin heb in nog 20%. :$ Reageren
Miek Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Beste gta'ers,Ik weet dat dit topic enkel is voor alles wat met computers te maken heeft maar ik zou graag een groot probleem omtrend mijn psp oplossen. het is het volgende : Ik probeerde via mijn psp firmware update 5.00 te installeren maar toen die halverwege was viel hij zomaar uit. En ja , hij was volledig opgeladen!! Toen ik hem op nieuw wilde aanleggen kreeg enkel een zwart scherm. Weet er iemand wat er aan de hand is???? Glenn_uh Meestal is het gevaarlijk als je update mislukt. Dan kan je PSP eventjes 'freezen', vastlopen en uitvallen. Probeer de accu (de batterij) er een paar uurtjes uit te halen en op een koele plek leggen (kelder,..). Succes! Misschien is het handig wat meer info te geven. Als het niet lukt, laat het me weten. Reageren
glenne_uh Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 oke merci voor de hulp!! hopelijk werkt het ook! en hier heb je wat meer info over het probleem : op het moment dat het gebeurde was de psp wel niet met de stroomkabel verbonden. Ook is de update gedownload van de psp zelf. Als ik de psp aanleg krijg ik een zwart scherm en enkel de powerlamp brand(groen). Na een tijdje valt hij dan weer uit. dit is het zo ongeveer, hopelijk kan het helpen glenne_uh Reageren
Miek Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 oke merci voor de hulp!! hopelijk werkt het ook! en hier heb je wat meer info over het probleem : op het moment dat het gebeurde was de psp wel niet met de stroomkabel verbonden. Ook is de update gedownload van de psp zelf. Als ik de psp aanleg krijg ik een zwart scherm en enkel de powerlamp brand(groen). Na een tijdje valt hij dan weer uit. dit is het zo ongeveer, hopelijk kan het helpen glenne_uh Dat heb ik ook soms. Gewoon even wachten en de batterij even uithalen. Alles komt wel in orde . Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 oke merci voor de hulp!! hopelijk werkt het ook! en hier heb je wat meer info over het probleem : op het moment dat het gebeurde was de psp wel niet met de stroomkabel verbonden. Ook is de update gedownload van de psp zelf. Als ik de psp aanleg krijg ik een zwart scherm en enkel de powerlamp brand(groen). Na een tijdje valt hij dan weer uit. dit is het zo ongeveer, hopelijk kan het helpen glenne_uh Dat heb ik ook soms. Gewoon even wachten en de batterij even uithalen. Alles komt wel in orde . Ja dat slaat nergens op geef die jongen geen valse hoop dat ding gaat echt niet weer werken als je de batterij eruit haalt hoor hij is gewoon gebricked! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.