Jump to content

stunt jumps


LOLBOEK6

Recommended Posts

Nee, dat kan je niet afzetten en dat is feitelijk ook niet zo'n goed idee omdat je pas zeker weet dat je USJ is geslaagd áls je dat slomo-filmpje krijgt. Maar goed, ik kan me voorstellen dat ie bij sprong 99 wel vervelend begint te worden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het irritante slow-motion filmpje kan je wel afzetten hoor. Je moet gewoon je linker joystick (of was het nu rechter? :7) wat naar voren duwen, zo zal het sneller gaan. Als je het helemaal naar voren duwt zal het zelf sneller dan normaal gaan.

@ GTA-Sheep: er zijn maar 50 Stunt Jumps hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het irritante slow-motion filmpje kan je wel afzetten hoor. Je moet gewoon je linker joystick (of was het nu rechter? :7) wat naar voren duwen, zo zal het sneller gaan. Als je het helemaal naar voren duwt zal het zelf sneller dan normaal gaan.

@ GTA-Sheep: er zijn maar 50 Stunt Jumps hoor. ;)

zag op youtube een det er iemand met een nrg900 op die halfafgewerkt brug in bohan die suntjump dee zonder filmpje , mischien valt dat filmpje weg als je alle stuntjumps gedaan hebt(hoopenlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het irritante slow-motion filmpje kan je wel afzetten hoor. Je moet gewoon je linker joystick (of was het nu rechter? :7) wat naar voren duwen, zo zal het sneller gaan. Als je het helemaal naar voren duwt zal het zelf sneller dan normaal gaan.

@ GTA-Sheep: er zijn maar 50 Stunt Jumps hoor. ;)

zag op youtube een det er iemand met een nrg900 op die halfafgewerkt brug in bohan die suntjump dee zonder filmpje , mischien valt dat filmpje weg als je alle stuntjumps gedaan hebt(hoopenlijk)

Dat is niet waar. Ik heb alle Stunt Jumps gedaan en nog heb ik filmpjes van Stunt Jumps

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het irritante slow-motion filmpje kan je wel afzetten hoor. Je moet gewoon je linker joystick (of was het nu rechter? :7 ) wat naar voren duwen, zo zal het sneller gaan. Als je het helemaal naar voren duwt zal het zelf sneller dan normaal gaan.

@ GTA-Sheep: er zijn maar 50 Stunt Jumps hoor. ;)

zag op youtube een det er iemand met een nrg900 op die halfafgewerkt brug in bohan die suntjump dee zonder filmpje , mischien valt dat filmpje weg als je alle stuntjumps gedaan hebt(hoopenlijk)

Dat is niet waar. Ik heb alle Stunt Jumps gedaan en nog heb ik filmpjes van Stunt Jumps

mijn mening van hierboven myn post ^^^^.

het is waar wat hy zegt want ik heb het zelfde, filmpjes gaan niet weg. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het irritante slow-motion filmpje kan je wel afzetten hoor. Je moet gewoon je linker joystick (of was het nu rechter? :7 ) wat naar voren duwen, zo zal het sneller gaan. Als je het helemaal naar voren duwt zal het zelf sneller dan normaal gaan.

@ GTA-Sheep: er zijn maar 50 Stunt Jumps hoor. ;)

zag op youtube een det er iemand met een nrg900 op die halfafgewerkt brug in bohan die suntjump dee zonder filmpje , mischien valt dat filmpje weg als je alle stuntjumps gedaan hebt(hoopenlijk)

Dat is niet waar. Ik heb alle Stunt Jumps gedaan en nog heb ik filmpjes van Stunt Jumps

mijn mening van hierboven myn post ^^^^.

het is waar wat hy zegt want ik heb het zelfde, filmpjes gaan niet weg. :Y

waarschijnlijk in multyplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...