Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En ik heb ondertussen gekeken voor de schaling. Uitslag: CJ zou er zeker door moeten kunnen. heb nog een beetje plaats bijgelaten voor dat hij er zeker met alle auto's door kan (behalve die camions, de bussen en die kampeerwagen).

En beagle, je kan het model vandaag of morgen zeker verwachten.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mr. Psycho

19

• Beagle

10

• Hackman

3

• Remi-X

3

Geplaatst:
En ik heb ondertussen gekeken voor de schaling. Uitslag: CJ zou er zeker door moeten kunnen. heb nog een beetje plaats bijgelaten voor dat hij er zeker met alle auto's door kan (behalve die camions, de bussen en die kampeerwagen).

En beagle, je kan het model vandaag of morgen zeker verwachten.

Je stuurt het maar, houd wel de naam duidelijk, zoals "CONVERTEER: SA RACTRACK EILAND - MATHIASKE" ofzoiets. Dan weet ik dat ik dat nog moet doen.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb geprobeerd om het in de gta3.img te zetten, maar de img-editor blokkeert en sluit af ongeveer halverwege wanneer ik het archief terug wil laten rebuilden. wanneer ik de gta3.img terug wil openen zet de img-editor "unable to find gta3.DIR"

kan iemand me helpen? gelieve via pm te reageren aub?

en sorry voor de dubbelpost maar ik dacht dat er al iemand had gepost.

Bewerkt: door Mathiaske
Geplaatst:

Toevallig had ik laatst ook last van dat soort problemen toen ik auto's in GTA: Vice City wou gaan modden. Ik heb het opgelost door bij de map waar GTA3.IMG in zat 'Alleen Lezen' uit te vinken, misschien dat dat ook bij jou kan helpen en anders zou ik het niet weten.

Geplaatst:
Toevallig had ik laatst ook last van dat soort problemen toen ik auto's in GTA: Vice City wou gaan modden. Ik heb het opgelost door bij de map waar GTA3.IMG in zat 'Alleen Lezen' uit te vinken, misschien dat dat ook bij jou kan helpen en anders zou ik het niet weten.

Dit is vaak wel het probleem, ja ;)

maar dat ik nu niet het geval bij mij. ik denk dat het ligt aan het tijdelijk bestand dat gta3.img maakt wanneer je het archief wil rebuilden.

even uitleg: gta3.img is een soort rar, het comprimeert de bestanden. Daardoor moet het telkens rebuilden als je het aangepast hebt. wat img-editor doet bij het rebuilden is eerst alle bestanden samen opslaan in een apart, eigen, tijdelijk bestand voordat het kan gecomprimeert worden. wat het probleem is, bij de normale onveranderde gta3.img kan dat bestand tot 2,5 Gigabytes groot worden.

ik denk dat dat het probleem is.

en van de hele rockstar games map is het alleen lezen uitgevinkt.

wat wel een oplossing kan zijn, is dat ik een sami-script maak en het daarmee installeer.

Bewerkt: door Mathiaske
Geplaatst:
maar dat ik nu niet het geval bij mij. ik denk dat het ligt aan het tijdelijk bestand dat gta3.img maakt wanneer je het archief wil rebuilden.

even uitleg: gta3.img is een soort rar, het comprimeert de bestanden. Daardoor moet het telkens rebuilden als je het aangepast hebt. wat img-editor doet bij het rebuilden is eerst alle bestanden samen opslaan in een apart, eigen, tijdelijk bestand voordat het kan gecomprimeert worden. wat het probleem is, bij de normale onveranderde gta3.img kan dat bestand tot 2,5 Gigabytes groot worden.

ik denk dat dat het probleem is.

en van de hele rockstar games map is het alleen lezen uitgevinkt.

wat wel een oplossing kan zijn, is dat ik een sami-script maak en het daarmee installeer.

Jij gaat GTAForum even uitleggen hoe het systeem eruit ziet, vooral GTA3.img terwijl jij het probleem hebt :D :D :D

Probeer Alci's IMGTool eens, of IMGTool.

Geplaatst:

Zal ik zeker doen, maar hoe moet ik nu verder, men gta3.img is naar de kloten en ik heb geen zin om hier weel alles terug opnieuw te moeten installeren. Ik heb trouwens veel te veel carmods. Gelukkig bestaat er een leuk programmatje genaamd SAMI!!! De redder in nood. Alleen jammer van al die honderden bugs :sst:

ps: nog een pic over het probleem

errorat2.png

Geplaatst:

Dan kom ik toch nog even terug omdat dat precies dezelfde foutmelding is als diegene die ik ook had toen ik mijn auto's in Vice City wou modden en ik denk een oplossing te hebben voor je probleem, het werkte bij mij iig wel na een hoop gekloot aangezien ik eerst niet wist wat het probleem was.

GTA3.IMG staat in een map als het goed is, bij die map moet je 'alleen lezen' uitvinken, maar let op, want ik bedoel niet de 'hele' San Andreas map maar alleen de map waar GTA3.IMG in staat die bij Vice City 'Models' heet of iets anders in die richting..

Toen ik het probleem namelijk had zei iemand tegen me dat ik moest kijken of 'Alleen Lezen' wel was uitgevinkt en dat was het alleen om de een of andere reden was de map waar GTA3.IMG in stond niet uitgevinkt wat er dus voor zorgde dat ik die foutmelding kreeg.

Alleen GTA3.IMG uitvinken helpt niet (niet bij mij tenminste)!

Geplaatst:
Dan kom ik toch nog even terug omdat dat precies dezelfde foutmelding is als diegene die ik ook had toen ik mijn auto's in Vice City wou modden en ik denk een oplossing te hebben voor je probleem, het werkte bij mij iig wel na een hoop gekloot aangezien ik eerst niet wist wat het probleem was.

GTA3.IMG staat in een map als het goed is, bij die map moet je 'alleen lezen' uitvinken, maar let op, want ik bedoel niet de 'hele' San Andreas map maar alleen de map waar GTA3.IMG in staat die bij Vice City 'Models' heet of iets anders in die richting..

Toen ik het probleem namelijk had zei iemand tegen me dat ik moest kijken of 'Alleen Lezen' wel was uitgevinkt en dat was het alleen om de een of andere reden was de map waar GTA3.IMG in stond niet uitgevinkt wat er dus voor zorgde dat ik die foutmelding kreeg.

Alleen GTA3.IMG uitvinken helpt niet (niet bij mij tenminste)!

kon je dat niet eerder zeggen :duh: ??? ben nu gta sa terug aant installeren!

Geplaatst:

Nou Mathiaske, als je had opgelet zou je zien dat Hackman dat wél al gezegd heeft:

SA opnieuw installeren zal ook voldoende zijn, hoor ;)

Ik heb het inderdaad voor de 2de keer gezegd aangezien de 1ste keer een beetje verkeerd werd opgevat door hem, hij dacht namelijk dat ik het over de 'hele' San Andreas gebeuren had maar dat bedoel ik dus niet.. ;)

Overnieuw installeren zou normaal gesproken (als hij hetzelfde heeft als ik toen) niet helpen aangezien dat verder niks doet met het uitvinken van die mappen, dus eigenlijks heeft het overnieuw installeren helemaal geen zin. :N

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Ik heb het inderdaad voor de 2de keer gezegd aangezien de 1ste keer een beetje verkeerd werd opgevat door hem, hij dacht namelijk dat ik het over de 'hele' San Andreas gebeuren had maar dat bedoel ik dus niet.. ;)

Overnieuw installeren zou normaal gesproken (als hij hetzelfde heeft als ik toen) niet helpen aangezien dat verder niks doet met het uitvinken van die mappen, dus eigenlijks heeft het overnieuw installeren helemaal geen zin. :N

Dat is waar. Óf het is niet dat probleem :puh: Maar ik neem aan dat je Alleen lezen niet hebt uitgezet.

Geplaatst:

maar bij mij is de optie alleen lezen altijd uitgeschakeld. is standaard zo bij mij

en ik heb het nu geprobeert te installeren met SAMI. Ik sap er niets van

ik zie het model niet hangen in de lucht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...