MFCL Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 gebruik nooit mod installers!!! ze doen het nooit goed Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 gebruik nooit mod installers!!! ze doen het nooit goed wat stel jij dan voor? Wil jij misschien helpen met het ingame testen? ik heb al gezien op dit forum dat je daar ervaring mee hebt Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 gebruik nooit mod installers!!! ze doen het nooit goed wat stel jij dan voor? Wil jij misschien helpen met het ingame testen? ik heb al gezien op dit forum dat je daar ervaring mee hebt Je moet bij SAMIscript toch aangeven wat hij moet vervangen/toevoegen/typen, dus waarom denk je dat er iets anders zou gebeuren dan als je het met de hand installeert? Ingame zetten is niet zo moeilijk, alhoewel ik het even kwijt ben Ben meer van de voertuigen etc. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) ieder heeft z'n ding hee beagle! en ps: heb jij al veel voertuigen gemaakt + online gezet? en bij sami heb ik alles aangegeven wat erbij moest komen Bewerkt: 23 november 2008 door Mathiaske Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 ieder heeft z'n ding hee beagle! en ps: heb jij al veel voertuigen gemaakt + online gezet?en bij sami heb ik alles aangegeven wat erbij moest komen Iedereen z'n ding, zeker Ik maak veel voertuigen + inGAME (dus niet online) gezet, maar ik release ze niet Dat gedoe met SAMI kan ik niet volgen. Jij hebt alles gezegd wat erbij moet komen, maar als je dat hebt gedaan, waarom laat je het SAMI dan doen ipv jezelf? Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 omdat zoals ik daarnet uitlegde, ik het gta3.img niet kan rebuilden doordat ik niet genoeg vrije hardeschijfruimte heb. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) en ik ben ondertussen ook al bezig met een v2 van het eiland, die de meeste blauwe faces weg kunnen werken + een deeltje toevoegen waar ik dan ook nog een uitbreiding aan kan vastmaken. voor die uitbreiding zal ik ook nog een extra topic openen. Een middelgrote wijk zal het worden: SA Streetracing City en sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat er al iemand anders had gepost. Bewerkt: 25 november 2008 door Mr. Psycho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.