gammie_ Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik heb een paar dagen geleden weer een sig gemaakt, nog wat aan bewerkt. Vind hem zelf wel aardig gelukt: Graag rate's en tips Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 *bump* Niemand? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Nou het eerste wat mij opvalt, is dat de helft van je render zijn hoofd weg valt, ik vind dat best jammer, het staat ook minder goed moet ik zeggen, misschien moet je proberen je render meer naar voren te brengen door hem groter te maken misschien? Voor de rest vind ik hem erg kleurrijk en erg gezellig, je hebt door de bovenkanten zwart te maken een leuk effect gegeven, een breedbeeld effect, wat altijd leuk is. Je tekst vond ik wel wat jammer, dat je de G zo donker hebt gemaakt, je had ook de G wat kleurrijker moeten maken voor een beter geheel denk ik. Voor de rest ben ik zeer te spreken over je signature gammie_, ga zo door! Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Bedankt voor je rate Ja dat vond ik ook jammer over dat hoofd, maar dan moet ik de render kleiner maken en dat staat ook weer niet. Of is daar een trucje voor? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Bedankt voor je rate Ja dat vond ik ook jammer over dat hoofd, maar dan moet ik de render kleiner maken en dat staat ook weer niet. Of is daar een trucje voor? Kan je hem niet wat naar beneden plaatsen? Of is het een stock? Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Bedankt voor je rate Ja dat vond ik ook jammer over dat hoofd, maar dan moet ik de render kleiner maken en dat staat ook weer niet. Of is daar een trucje voor? Kan je hem niet wat naar beneden plaatsen? Of is het een stock? Nope, het is gewoon een render, maar ik wil graag die hand zo houden, vind ik wel weer vet staan Btw, nog meer rate's en tips? Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 *bump* ... nog meer rate's? Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 je zou hem mischien iets kleiner kunnen schalen. maar ik vind verder de sig erg mooi, de kleuren passen erg goed bij elkaar en je text is ook mooi. enkel zou ik hem persoonlijk in een hoek zetten maar dat is mijn mening. mooi gemaakt dus een 7.5 Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik vind het aantal gebruike kleuren een plusje aan deze sig, vooral hoe er mee om gesprongen wordt. Inderdaad jammer van dat hoofd, maar als je het zo ziet dat de hand anders weg gaat, snap ik het ook weer helemaal. Een 8 voor jou Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Bedankt voor jullie comment en rate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.