Jon-asses Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) 2x klikken voor juiste formaat Dit is een nieuwe stijl, en ik ben er best tevreden over. Het is idd rustig, de BG, maar dat staat het best als bureaubladachtergrond Rates? Bewerkt: 31 oktober 2008 door Jon-asses Reageren
Ferre Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Een nieuwe stijl is het niet. Nog steeds een plaatje van een voetballer, wielrenner of een tennisser met Jon-asses-effecten . Hij ziet er op zich wel mooi uit. Een mooie kleur blauw met leuke brushes en shapes. Wat me opvalt is dat de linkerschoen maar voor de helft te zien is en dat je rechts 300px naast Robinho nog een rand ziet van de gebruikte foto. 80% - Naise. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Thx Ferre Ja idd het is geen compleet nieuwe stijl maar toch lijkt hij niet echt op mijn andere walls, niet? Dat van die foto viel me ook op, heb het ff verbeterd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.