Aquos Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Hallo Ik heb al tijd last van een iets raars (zie bijlage) ik weet niet hoe dat komt wat op internet explorer doet die het ook niet heel raar maar bij een andere cumputer (bij me oudersPC) doen ze het wel en dat vindt ik raar want wij gebruiken pervies zelfde iemand die me kan helpen? THNX Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Hmm raar. Ik heb dit nooit gehad met Mozilla Firefox. Is dit bij alle tk site's ? Volgensmij is er iets raars met je Mozilla Firefox. Probeer anders Mozilla Firefox opnieuw installeren misschien dat het dan werkt. Reageren
Ferre Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Dat ligt aan de website. Dat icoontje geeft hij alleen als het adres van het plaatje verkeerd is. Meld het de webmaster. @ Thundercover: Ja dat zeg ik toch. Bewerkt: 2 november 2008 door Ferre Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dat ligt aan de website. Dat icoontje geeft hij alleen als het adres van het plaatje verkeerd is. Meld het de webmaster. Ja maar hij bedoelt bij alle .tk site's volgensmij. Reageren
Dvt Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Bij mij doet hij het ook niet hoor.. Website link Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik heb zowel gekeken met Firefox 3 als Internet Explorer 7. Met IE werkt het gewoon en kan ik je vertellen dat het niet aan het .tk-domein ligt. De fout ligt bij de opmaak van de website en dan met name de links naar de afbeeldingen toe. Misschien wel mede door het hostingbedrijf zijn de plaatjes niet te bereiken, zowel niet in IE als in FF met de directe link. Ik heb even de broncode bekeken en daar zitten ook rare codes in, dus het is goed mogelijk dan Firefox daar niet goed mee om kan gaan, hoewel ik denk dat meer te wijten is aan de beperkingen die webhostingbedrijf heeft ingeschakeld. Wij kunnen daar weinig aan doen, de webmaster waarschijnlijk een stuk meer. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 De code is inderdaad gewoon niet goed. Links updaten dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.