Jump to content

Wat ben ik ongeveer kwijt voor een xbox360?

Recommended Posts

Geplaatst:
Als je iemand kent die een telefoonabbonement nodig heeft, kan je in Nederland(Weet niet of België dat ook heeft of je in België ook een abbonement kan afsluiten) dan kan je al een ps3 voor circa 100 euro hebben.

Ik heb de mijne voor 71 euro gekocht :Y .

Nee, dat is in België niet, allez, volgens mij toch...

• 2 weken later...
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

8

• Dvt

5

• Zaahed

3

• NickyHendriks

2

Geplaatst:

De controller van de Xbox360 ligt erg fijn in de hand, er zijn niet zoveel spellen voor de Xbox360 als voor de PS3. Je kan XboxLive nemen voor:

1 Jaar = €60,00-

6 Maanden = €50,00-

3 Maanden = €30,00 -

Voor de PS3 is de PlayStation Network gratis, dus daar hoef je neit voor te betalen. Anders kijk even op www.Consoleshop.nl daar kan je de Minpunten en de Pluspunten, de Prijzen van de Console's zien. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Arcade Pack Pemium Pack Elite Pack
Xbox 360 Xbox 360 Xbox 360
Draadloze controller Draadloze controller Draadloze controller
Memory-unit 256 MB 60 GB harde schijf verwijderbare zwarteharde schijf van 120 GB
A/V-kabel met SCART-adapter headset zwarte draadloze controller
5 Arcade games ethernetkabel zwarte headset met draad
Handleiding HD AV-kabel met SCART-adapter HDMI-kabel
/ Handleiding component HD AV-kabel
/ / ethernetkabel
/ / handleiding
Prijs: 199 euro Prijs: 239 euro Prijs: 299 euro

Het Elite Pack is natuurlijk aantrekkelijk met al die functies en acessoires. Kies zelf maat wat je wilt. Maar ik raad je een Playstation 3 aan. De Xbox 360 heeft 1/3 keer een virus genaamd Red Ring Of Death(RROD). Dat virus vernielt je Xbox 360, en dan mag je'm opsturen naar Microsoft, soms tegen eigen betaling. Lang leve de PS3!

Xbox 360 Vs. PS3.

Xbox 360 Vs. PS3.

Edit: Bij mij zijn de prijzen zo, ik woon in België. :)

De 360 heeft geen RROD meer ;)

En er bestaat zoiets als garantie, wat bij de 360 3 jaar is en waarmee je dus zonder betaling je console kan laten repareren als je een probleem hebt :)

Binnenkort (19 november) komt de NXE, het nieuwe menu (dashboard) van de Xbox. Ook krijgt Xbox.com een update waarbij je al je content zoals demo's, extra levels etc. kunt downloaden/kopen via je PC!

Bewerkt: door Dvt
De 360 heeft geen RROD meer ;)

En er bestaat zoiets als garantie, wat bij de 360 3 jaar is en waarmee je dus zonder betaling je console kan laten repareren als je een probleem hebt :)

Binnenkort (19 november) komt de NXE, het nieuwe menu (dashboard) van de Xbox. Ook krijgt Xbox.com een update waarbij je al je content zoals demo's, extra levels etc. kunt downloaden/kopen via je PC!

Je kan misschien wel een nieuwe XBOX 360 hebben met de garante.

Er is kans dat je misschien dan je Savegame date bent verloren

EDIT: Je kan een Xbox 360 kopen voor €150,- (net een TV reclame gezien)

Maar koop toch een PS3, dat is toch veel beter dan een Xbox 360

Bewerkt: door Wiermans
Je kan misschien wel een nieuwe XBOX 360 hebben met de garante.

Er is kans dat je misschien dan je Savegame date bent verloren

EDIT: Je kan een Xbox 360 kopen voor €150,- (net een TV reclame gezien)

Maar koop toch een PS3, dat is toch veel beter dan een Xbox 360

Savegame data kan je niet echt verliezen tijdens de reparatie. Microsoft vraagt om de HDD van je Xbox 360 te koppelen. Wanneer zij de HDD ontvangen kunnen ze de data verwijderen als ze dat willen of de HDD apart leggen.

Voor zij die zeggen "Koop een PS3". Waarom dat fanboy gebeuren? Het slaagt nergens op. Men vraagt om de prijs van de Xbox te geven, en jullie komen met zulke reacties. Lame ...

Een PS3 beter dan de Xbox360? Elke console heeft zijn voor/nadelen die zijn parten tijdens deze "Ooh zo grote" consolewars. Is het nu echt nodig om te gaan verkondigen dat als iemand een Xbox wilt jullie hem een PS3 aanraden omdat jullie hem in bezit hebben.

Laat het fanboyisme achterwege. Er zijn talloze consoles geweest op de markten. Ze hebben allemaal hun voor/nadelen en hebben elk hun bezitters. Maar ga er niet mee zitten zwaaien alsof het een vlaggetje is.

De RROD is niet echt een virus te noemen, en is niet altijd te wijten aan het feit dat de Xbox oververhit is. De RROD wordt veroorzaakt door een interne fout waardoor de Xbox ervoor zorgt dat hij vanwege de veiligheid het helemaal begeeft. Een van de grote redenen dat de RROD Xbox'n op de markt zijn verschenen was omdat ze hadden gesoldeerd met milieuvriendelijk materiaal, maar blijkbaar smeltte dat milieuvriendelijk materiaal te snel. Vandaar dat je de "Handdoekentruc" kan vinden op Youtube. Je laat je Xbox eigenlijk zichzelf hersolderen. Handig? Ik weet het niet, maar het stelt het pijnproces van niet te kunnen gamen uit.

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:
De controller van de Xbox360 ligt erg fijn in de hand, er zijn niet zoveel spellen voor de Xbox360 als voor de PS3.

Volgens mij bestaat Xbox 360 al (veel) langer dan PS3, dus lijkt het me ook logisch dat er meer spellen zijn...

Je kan XboxLive nemen voor:

1 Jaar = €60,00-

6 Maanden = €50,00-

3 Maanden = €30,00 -

Voor de PS3 is de PlayStation Network gratis, dus daar hoef je neit voor te betalen. Anders kijk even op www.Consoleshop.nl daar kan je de Minpunten en de Pluspunten, de Prijzen van de Console's zien. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
De controller van de Xbox360 ligt erg fijn in de hand, er zijn niet zoveel spellen voor de Xbox360 als voor de PS3. Je kan XboxLive nemen voor:

1 Jaar = €60,00-

6 Maanden = €50,00-

3 Maanden = €30,00 -

Dit is echt gewoon de zwaarste bullshit die ik ooit gehoord heb! De 360 bestaat langer en heeft nu ongeveer 270+ spellen die je in de winkel kan kopen en 160+ Acrade spellen die je via XboxLIVE Marketplace kan kopen. Dus aan spellen geen gebrek en de games die op de PS3 uitkomen komen ook meestal op de 360 uit. Ik zeg 'meestal' omdat er ook 360 en Ps3 exclusives bestaan.

XboxLIVE kost:

1 Jaar = €60.-

3 Maanden = €20.-

Ik weet niet waar jij de 6 maanden vandaan haalt, maar in mijn GameMania, Intertoys en Bart Smit verkopen ze het niet hoor.

Ja, ik weet het als je 4× 3 maanden koopt is het €80. Heel raar

1 Jaar = €60,00-

6 Maanden = €50,00-

3 Maanden = €30,00 -

Dit is echt gewoon de zwaarste bullshit die ik ooit gehoord heb! De 360 bestaat langer en heeft nu ongeveer 270+ spellen die je in de winkel kan kopen en 160+ Acrade spellen die je via XboxLIVE Marketplace kan kopen. Dus aan spellen geen gebrek en de games die op de PS3 uitkomen komen ook meestal op de 360 uit. Ik zeg 'meestal' omdat er ook 360 en Ps3 exclusives bestaan.

XboxLIVE kost:

1 Jaar = €60.-

3 Maanden = €20.-

Ik weet niet waar jij de 6 maanden vandaan haalt, maar in mijn GameMania, Intertoys en Bart Smit verkopen ze het niet hoor.

Ja, ik weet het als je 4× 3 maanden koopt is het €80. Heel raar

Het stimuleert/dwingt je om de 60 maanden te kopen, wat een erg goed advies is :Y

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...