Die Hard Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik heb een SIG opgezocht, maar nu wil ik het Die Hard eruit halen, en die apart in mijn SIG zetten. Het probleem is dat ik als ik het met Paint doe, het nooit mooi eruit krijg.. Zou iemand uit het onderstaande plaatje het Die Hard eruit willen halen, en de achtergrond met de kleur die daaronder staat doen? [/url] Hier moet Die Hard uit en de onderstaande kleur achtergrond krijgen.. Deze kleur moet de achtergrond worden.. Niet de zwarte rand, maar wat daarin zit. Excuseer dat ik de Graphics Aanvraag Regels niet gevolgd.. Maar dat kon volgens mij niet bij mijn aanvraag. Of zou dit in het Helpdesk moeten? >>> Door -Matthijs-: Het lijstje is ingericht voor verschillende aanvragen, wat betekent dat je gewoon de punten achterwege kunt laten die niet van toepassing zijn. Maar goed, je aanvraag is al in behandeling, dus we laten het voor deze keer maar zo.<<< Het liefst niet in Paint, dit kan ik zelf ook wel, maar dan mislukt het allemaal bij mij.. Dus het liefst niet in Paint. Met vriendelijke groet, Die Hard Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Zal het wel ff doen. Zit nu op andere PC, Maar over 15 min. Is hij voor mij Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Zoiets? [IMG=http://i37.tinypic.com/2cfqwcm.png] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.