Hackman Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Hoi jongens, ik had eerst de trial van CS1 op mijn computertje staan alleen na een lange tijd geen photoshop (trial was afgelopen) wil ik graag even bezig zijn met CS3 alleen ik vind maar geen normale officiële downloadlink voor dat ding en via google kreeg ik de extended versie (die ik dus absoluut niet wil..). Dus mijn vraag is (om een lang verhaal kort te maken), wie heeft een normale downloadlink voor me van de trial Photoshop CS3 (niet extended) en het liefst heb ik zelfs de officiële trial van Adobe site. Wanneer CS3 geen optie is dan mag CS2 ook.. Ik heb trouwens ook Vista, ik weet niet of dit verder uitmaakt.. Bvd Hackman! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 De downloadlink van CS3 heb ik niet maar ik heb hier wel de directe van CS2: http://download.adobe.com/pub/adobe/photos..._CS2_tryout.zip Reageren
Dvt Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Softpedia: Download Adobe Photoshop CS3 Reageren
Hackman Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Softpedia:Download Adobe Photoshop CS3 Die had ik ook gedownload alleen die was dus extended (en dat werd dus helaas niet van tevoren vermeldt..). Bedankt Zamg0d1, ik zal het zo snel mogelijk proberen en daarna horen jullie waarschijnlijk snel weer van me! Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Waarom wil je de Extended versie niet? Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Waarom wil je de Extended versie niet? Vraag ik me ook af. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Daar heb ik zo m'n redenen voor, verder bedankt iedereen maar ik was achter de schermen al geholpen.. Nu heb ik Photoshop CS3 full en kan ik er mee doen wat ik wil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.