nicolaos1992 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 kun je taxi missies doen?? grtzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Het zijn niet echt missies, maar je kan ze wel doen. Bij de missie Jamaican Heat van Roman moet je een klant van hem ophalen. Hierna krijg je volgens mij de mogelijkheid om bij Roman taxi te rijden. Hiervoor krijg je ook een geld bedrag per opgehaalde klant. Het geld bedrag is niet zo groot. Om deze te activeren moet je even naar Roman bellen en vragen naar werk Succes! P.S: Verbeter me als ik verkeerd zit Bewerkt: 31 oktober 2008 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) kun je taxi missies doen??grtzz In een yellow cab kan je geen taxi-missies doen . Maar in het begin van het spel vraagt Roman je of je met zijn cab een paar klanten wilt vervoeren. Dit doe je door hem op te bellen via 'job'. Totdat zijn bedrijf is afgebrand[/font] Edit: Net te laat Bewerkt: 31 oktober 2008 door Platypus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.