Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 vraagjes

1. in welk bestand moet je de code zetten voor de spawning van autos, main.scm?????

2. waar in dat bestand moet je die code zetten???

Geplaatst:

Sorry, typfoutje... :7 Ik bedoel, het kan ook met cleo. In cleo kan je ook je code schrijven, dan hoef je niet een nieuwe game te starten :Y

Geplaatst: (bewerkt)

dus je kan bijvoorbeeld gwn zo een code

zoals deze:

014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 0

uit dit topic

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56306

en dan die code gwn ergens in mijn vice city main.scm plaatsen en ik heb het?!!!!!!! op die plaats

en moet ik die 014B en 014C laten staan aan het begin?????

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:

Ten eerste vind ik het zelf verschrikkelijk irritant dat je een dag nadat je je nieuwe vraag in je topic hebt gezet dubbelpost met de vraag "iemand?", als je daar mee doorgaat ga ik je in iedergeval niet helpen. Je post staat nog vrijwel bovenaan dus er is geen nood om een dag erna te gaan bumpen, als het nou 5 dagen was oke.

Er staat ergens in die Tut waar je het het beste kan zetten, maar ik weet niet zeker of het precies hetzelfde werkt als SA. En ja, je moet de codes ervoor houden wat ze er geloof ik ook bij zetten.

• 1 maand later...

ik wil graag een auto spawnen op deze cordinaten: -2047,65 142,1431 34,45537

ik heb al een soort lijn maar weet niet of die goed i en waar ik hem neer moet zetten.

$PARKED_PATRIOT = init_parked_car_generator #PATRIOT -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -2047,65 142,1431 34,45537 angle 90.0

set_parked_car_generator $PARKED_PATRIOT cars_to_generate_to 101

hoe maak ik er dan een cleo mod van.

Bewerkt: door norimans
ik wil graag een auto spawnen op deze cordinaten: -2047,65 142,1431 34,45537

ik heb al een soort lijn maar weet niet of die goed i en waar ik hem neer moet zetten.

$PARKED_PATRIOT = init_parked_car_generator #PATRIOT -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -2047,65 142,1431 34,45537 angle 90.0

set_parked_car_generator $PARKED_PATRIOT cars_to_generate_to 101

hoe maak ik er dan een cleo mod van.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454 <-- Staat een tutorial van PatrickW en Dutchy3010 over SCM modding. Daar word in besproken hoe je cars moet spawnen, dus ook waar je het in de SCM moet zetten.

Ik geloof dat Cleo3 deze CarSpawn code niet ondersteund, dit moet anders. [Edit] Misschien moet je bij BC7 aankloppen [/edit]

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Is het voor SanAndreas of voor Vice City?

Cleo 3 kan alleen bij SanAndreas gebruikt worden niet bij vice city.

Als je in Vice City wilt scripten moet je de Main.scm veranderen. (te vinden in de data map), En je moet dan een nieuw game starten.

Dus... is het voor SanAndreas of voor Vice City?

Geplaatst:

eey ik zou graag willen leren scm-modden, ik heb de tuts gevolgd van patrick w en dutchy maar ik begrijp niet waar je de regels moet zetten in die hele main.scm

dus bijv.

104b: .......................

die ergens in de main.scm

eey ik zou graag willen leren scm-modden, ik heb de tuts gevolgd van patrick w en dutchy maar ik begrijp niet waar je de regels moet zetten in die hele main.scm

dus bijv.

104b: .......................

die ergens in de main.scm

het is PatrickW en Dutchy3010, niet patrick w en dutchy. Waar je het moet zetten zeggen ze er echt wel duidelijk bij. Anders moet je hun PB'en, zei zijn SCM Pro en hebben de tut gemaakt. En, Patrick W = zijn echte naam (Afgekort dan), en PatrickW zijn internet naam. Dutchy = een onbekend lid (Ookal zeg ik dit ook wel vaak) en Dutchy3010 = een bekend en gerespecteerd lid. Zo zie je maar :*D

Dus, een beetje respect voor de Gebruikersnamen of je moet onderaan je post "©Spelfouten in gebruikersnamen" zetten. Maar Iefen, ik vind het knap dat je van het begin al meer bent gaan letten op de taal (Vind ik dan) :klap:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Het is een beetje afhankelijk van wat je wilt. Als je een hele missie wilt maken, dan zou ik gewoon een stripped file doen. Zo niet, dan kan je het beste een cargenerator gebruiken en even in de main.scm de cargenerators opzoeken en die ene daar toevoegen. Weet je zeker dat die goed staat.

@ Beagle: dat is nou echt onzin, iemand mag mij gerust Dutchy noemen, zo lang ik weet dat hij mij bedoelt. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...