iefen Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ik heb 2 vraagjes 1. in welk bestand moet je de code zetten voor de spawning van autos, main.scm????? 2. waar in dat bestand moet je die code zetten??? Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 1. Main.scm, kan ik met cleo. 2. Maakt niet veel uit, kijk even in de mtl, staan SCM tutorials over. Reageren
iefen Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 wat bedoel je met "kan ik met cleo"??? want ik gebruik sannybuilder de nieuwste Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Sorry, typfoutje... Ik bedoel, het kan ook met cleo. In cleo kan je ook je code schrijven, dan hoef je niet een nieuwe game te starten Reageren
iefen Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) dus je kan bijvoorbeeld gwn zo een code zoals deze: 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 0 uit dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56306 en dan die code gwn ergens in mijn vice city main.scm plaatsen en ik heb het?!!!!!!! op die plaats en moet ik die 014B en 014C laten staan aan het begin????? Bewerkt: 31 oktober 2008 door iefen Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ten eerste vind ik het zelf verschrikkelijk irritant dat je een dag nadat je je nieuwe vraag in je topic hebt gezet dubbelpost met de vraag "iemand?", als je daar mee doorgaat ga ik je in iedergeval niet helpen. Je post staat nog vrijwel bovenaan dus er is geen nood om een dag erna te gaan bumpen, als het nou 5 dagen was oke. Er staat ergens in die Tut waar je het het beste kan zetten, maar ik weet niet zeker of het precies hetzelfde werkt als SA. En ja, je moet de codes ervoor houden wat ze er geloof ik ook bij zetten. Reageren
norimans Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) ik wil graag een auto spawnen op deze cordinaten: -2047,65 142,1431 34,45537 ik heb al een soort lijn maar weet niet of die goed i en waar ik hem neer moet zetten. $PARKED_PATRIOT = init_parked_car_generator #PATRIOT -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -2047,65 142,1431 34,45537 angle 90.0 set_parked_car_generator $PARKED_PATRIOT cars_to_generate_to 101 hoe maak ik er dan een cleo mod van. Bewerkt: 4 december 2008 door norimans Reageren
Beagle Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) ik wil graag een auto spawnen op deze cordinaten: -2047,65 142,1431 34,45537ik heb al een soort lijn maar weet niet of die goed i en waar ik hem neer moet zetten. $PARKED_PATRIOT = init_parked_car_generator #PATRIOT -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -2047,65 142,1431 34,45537 angle 90.0 set_parked_car_generator $PARKED_PATRIOT cars_to_generate_to 101 hoe maak ik er dan een cleo mod van. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454 <-- Staat een tutorial van PatrickW en Dutchy3010 over SCM modding. Daar word in besproken hoe je cars moet spawnen, dus ook waar je het in de SCM moet zetten. Ik geloof dat Cleo3 deze CarSpawn code niet ondersteund, dit moet anders. [Edit] Misschien moet je bij BC7 aankloppen [/edit] Bewerkt: 4 december 2008 door Beagle Reageren
iefen Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 is deze code hetzelfde als voor gta vc Reageren
norimans Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 hoe kan ik een wapen spawnen met cleo Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Is het voor SanAndreas of voor Vice City? Cleo 3 kan alleen bij SanAndreas gebruikt worden niet bij vice city. Als je in Vice City wilt scripten moet je de Main.scm veranderen. (te vinden in de data map), En je moet dan een nieuw game starten. Dus... is het voor SanAndreas of voor Vice City? Reageren
iefen Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 eey ik zou graag willen leren scm-modden, ik heb de tuts gevolgd van patrick w en dutchy maar ik begrijp niet waar je de regels moet zetten in die hele main.scm dus bijv. 104b: ....................... die ergens in de main.scm Reageren
Beagle Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) eey ik zou graag willen leren scm-modden, ik heb de tuts gevolgd van patrick w en dutchy maar ik begrijp niet waar je de regels moet zetten in die hele main.scmdus bijv. 104b: ....................... die ergens in de main.scm het is PatrickW en Dutchy3010, niet patrick w en dutchy. Waar je het moet zetten zeggen ze er echt wel duidelijk bij. Anders moet je hun PB'en, zei zijn SCM Pro en hebben de tut gemaakt. En, Patrick W = zijn echte naam (Afgekort dan), en PatrickW zijn internet naam. Dutchy = een onbekend lid (Ookal zeg ik dit ook wel vaak) en Dutchy3010 = een bekend en gerespecteerd lid. Zo zie je maar Dus, een beetje respect voor de Gebruikersnamen of je moet onderaan je post "©Spelfouten in gebruikersnamen" zetten. Maar Iefen, ik vind het knap dat je van het begin al meer bent gaan letten op de taal (Vind ik dan) Bewerkt: 7 december 2008 door Beagle Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Het is een beetje afhankelijk van wat je wilt. Als je een hele missie wilt maken, dan zou ik gewoon een stripped file doen. Zo niet, dan kan je het beste een cargenerator gebruiken en even in de main.scm de cargenerators opzoeken en die ene daar toevoegen. Weet je zeker dat die goed staat. @ Beagle: dat is nou echt onzin, iemand mag mij gerust Dutchy noemen, zo lang ik weet dat hij mij bedoelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.