gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ik heb geprobeert om een ketting te maken (met de tutorial in de MTL) maar er mist een screen daardoor lukt het niet.en ik heb eeb shirt probere te maken dat lukt ook niet in de bij lage zal ik ze neer zette kan iemand me uit leggen warom hij het niet doet. bedankt voor de hulp kani.rar ketting.rar Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Welke Screen mist er? want ik neem aan dat als die Screen er niet bijstaat dat het niet zo supermoeilijk moet wezen.. waar loop je precies op vast? Reageren
gtaonline Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Welke Screen mist er? want ik neem aan dat als die Screen er niet bijstaat dat het niet zo supermoeilijk moet wezen.. waar loop je precies op vast? in die ketting tu staat er bij stap 3 geen screen. ik moet daar iets wit maken. alleen ik weet niet wat. allesdaarvoor snapte ik wel alleen wat ze met dat wit maken bedoel niet alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik heb het gelezen, en wat je hij bedoelt is dat je de ketting die je gemaakt heb, helemaal wit moet maken. Het zwarte moet zwart blijven. Je kan dit makkelijk doen met de filltool, als je ketting in een andere laag staat. Voor meer photoshopadvies moet je naar het graphics forum gaan, over een PSer die ik ken Kloep, kan je ook PBen. Waar dat voor nodig is: Je moet een "apha" hebben, zodat hij weet wat doorzichtig moet zijn en wat niet. Het witte moet zichtbaar zijn in SA, het zwarte word doortzichtig Reageren
gtaonline Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Ik heb het gelezen, en wat je hij bedoelt is dat je de ketting die je gemaakt heb, helemaal wit moet maken. Het zwarte moet zwart blijven. Je kan dit makkelijk doen met de filltool, als je ketting in een andere laag staat. Voor meer photoshopadvies moet je naar het graphics forum gaan, over een PSer die ik ken Kloep, kan je ook PBen. Waar dat voor nodig is: Je moet een "apha" hebben, zodat hij weet wat doorzichtig moet zijn en wat niet. Het witte moet zichtbaar zijn in SA, het zwarte word doortzichtig dus alles wat zwart is moet zwart blijfen en alleen die ketting zelf(het plaatje) wit maken?? PS: check even of ik het goed begrepen heb Bewerkt: 4 november 2008 door gtaonline Reageren
Beagle Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ja, dat begrijp je goed Maar sla het als een ander plaatje op he. En het moet wel egaal wit zijn, niet een beetje ingekleurd met de brush tool. Reageren
gtaonline Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ja, dat begrijp je goed Maar sla het als een ander plaatje op he. En het moet wel egaal wit zijn, niet een beetje ingekleurd met de brush tool. das kan ik er omheen selecteren en dat wit maken? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ja, alles wit maken behalve de zwarte achtergrond. Vraag anders even aan een PSer zoals Kloep hoe het moet als het niet lukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.