Jump to content

GTA IV Xbox? PS3 of PC


Sa_bulldog

Recommended Posts

Ik vroeg me even af .. wat is het beste voor GTA IV.. ik heb nog steeds niet 100% duidelijkheid over me systeem eisen volgens mij zit alles net op het randje.. dus ik kan het proberen.. mssn eerst even downloaden om te kijken als het wel werkt en als het werkt kopen :Y (just for savety)

Maar stel hij doet het niet.. wat is dan het beste om GTA IV op te spelen XBOX of PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste is het verboden om over illegale zaken (downloaden) te praten op het forum. Daar kunnen wij dus niet over discussiëren en mocht het nodig zijn, ook geen hulp over bieden.

Dan over de consoles. Je moet eens nadenken over je prioriteiten. Zou jij graag onbeperkt online willen spelen, of boeit dat je helemaal niet en heb je aan Singleplayer voldoende? Hoeveel geld heb je te besteden en hoeveel geld heb je over voor een console. Zelf heb ik een Xbox 360 (arcade) die nu voor maar 180 euro verkrijgbaar is. Uiteraard heb ik het nog niet over het prijskaartje van het spel zelf. Ik had toen de tijd niet al te veel om te besteden en wou het spel kosten wat het kost hebben. Als jij genoeg geld hebt, zou ik voor een PS3 gaan. Er zijn toch minder klachten over en uiteraard kan je online kosteloos je gang gaan. Kijk dus eerst even waar je prioriteiten liggen en maak dan je keuze. Haast je niet, want uiteindelijk zal GTA IV nog altijd voor je in de winkels liggen. Ga dus even op onderzoek uit, en maak dan je keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

De systeemeisen voor de PC kun je hier vinden: Klik!

Ik zou gewoon voor de PC versie gaan als je PC aan die eisen voldoet, je kan beter online spelen want op de PS3 is er soms nog wat misplaatste connecties in de Multiplayer, voor de rest kun je op de PC nog altijd mods downloaden, en kun je makkelijker een foto of video opnemen, en natuurlijk de savegame functie gaat ook makkelijker als je het zo kan uploaden. Ook heeft de PC versie betere graphics en zijn vele bugs die in de console versie zaten er uit gehaald, ik zo gewoon voor de PC gaan mits je kan wachten en je PC aan de eisen voldoet te vinden in de link bovenaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou kiezen voor de 360 of de PS3, want de PC heeft misschien wel betere graphics, het blijft toch een PC. Een PC is toch sneller met bijvoorbeeld vastlopen, al heb je de goede systeemeisen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over crashen. Mijn PC is toevallig laatst gecrasht... Alles van alles KWIJT. Ik zou dus kiezen voor één van de consoles. PC-gaming is trouwens nooit helemaal mijn ding geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...