gtkaas Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Hé, ik was eens online, en ik had een roze auto gestolen van iemand die er bang uitrende (een man, neger. HAHAHA). Jammer genoeg had de tegenstander een RPG dus het was al snel verleden tijd. Ik vind het gewoon een grappig kleur, en het pas helemaal niet bij nico maar daarom vind ik het juist leuk! Maar weet iemand of je roze auto's ook offline kan vinden??? Ik zie het nergens, behalve met die missie met dat wijf aan je stuur. Bewerkt: 31 oktober 2008 door gtkaas Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dan is dit waarschijnlijk een feroci geweest want ik heb wel eens een roze feroci gevonden met een vrouw ( toevallig) Voor de rest weet ik het niet je hebt volgens mij ook een roze banshee met zwarte streep. Hopelijk helpt dit een beetje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. Betaal jij voor de pay 'n spray? Ik hoef nooit te betalen ( meschien nieuwe bug ) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. Weird! :O Toen ik naar de Pay and Spray ging veranderde de kleur van mijn infernus niet ik had een donkergroene maar ik wou een oranje. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Er rijden Idd wel eens roze ferroci's rond, maar ze zijn heel moielijk te vinden. Overgens kun je ook tijdens een missie een Roze Feltzer Stelen, maar ik weet de naam van de missie ff niet meer. GRTZ GFS Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ga gewoon naar en modgerage, en kies roze als kleur Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Er rijden Idd wel eens roze ferroci's rond, maar ze zijn heel moielijk te vinden.Overgens kun je ook tijdens een missie een Roze Feltzer Stelen, maar ik weet de naam van de missie ff niet meer. GRTZ GFS In Diamonds are a girl's best friend volgen mij. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Volgensmij hebben jullie het over de missie I'll Take Her van Gerald waarin je Gracie Ancelotti ontvoerd. Reageren
FerryN Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Hé, ik was eens online, en ik had een roze auto gestolen van iemand die er bang uitrende (een man, neger. HAHAHA). Jammer genoeg had de tegenstander een RPG dus het was al snel verleden tijd. Ik vind het gewoon een grappig kleur, en het pas helemaal niet bij nico maar daarom vind ik het juist leuk! Maar weet iemand of je roze auto's ook offline kan vinden??? Ik zie het nergens, behalve met die missie met dat wijf aan je stuur. Sultan RS is ook in een roze kleur. Reageren
Rekam Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 ga gewoon naar en modgerage, en kies roze als kleur Is (spijtig) niet mogelijk in GTA IV. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 ga gewoon naar en modgerage, en kies roze als kleur Volgens mij zit je mis met San Andreas want alleen daar heb je mod garage's ( transfender enzo ) Wel de berichten goed doorlezen Reageren
FerryN Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik kwam zojuist een roze Shafter tegen, en daarna stond een roze freeway xD. Dus die zijn er ook . Reageren
I MICK I Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik ga een foto maken als ik een roze auto ergens rond zie rijden. Reageren
Wienish Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. Betaal jij voor de pay 'n spray? Ik hoef nooit te betalen ( meschien nieuwe bug ) De eerste keer moet je altijd betalen Maarehh, volgens mij is er niet echt een roze Comet.. wel een oranje die andere tinten geeft vanuit bepaalde hoeken, ik denk dat je dit bedoelt.. Ik weet alleen de roze Feltzer van een missie die je pas krijgt in Alderney Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.