Jump to content

Roze auto's


gtkaas

Recommended Posts

Hé, ik was eens online, en ik had een roze auto gestolen van iemand die er bang uitrende (een man, neger. HAHAHA). Jammer genoeg had de tegenstander een RPG dus het was al snel verleden tijd. Ik vind het gewoon een grappig kleur, en het pas helemaal niet bij nico maar daarom vind ik het juist leuk! Maar weet iemand of je roze auto's ook offline kan vinden??? Ik zie het nergens, behalve met die missie met dat wijf aan je stuur.

Bewerkt: door gtkaas
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is dit waarschijnlijk een feroci geweest want ik heb wel eens een roze feroci gevonden met een vrouw ( toevallig)

Voor de rest weet ik het niet je hebt volgens mij ook een roze banshee met zwarte streep.

Hopelijk helpt dit een beetje :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. :)

Betaal jij voor de pay 'n spray?

Ik hoef nooit te betalen ( meschien nieuwe bug )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. :)

Weird! :O

Toen ik naar de Pay and Spray ging veranderde de kleur van mijn infernus niet ik had een donkergroene maar ik wou een oranje. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Er rijden Idd wel eens roze ferroci's rond, maar ze zijn heel moielijk te vinden.

Overgens kun je ook tijdens een missie een Roze Feltzer Stelen, maar ik weet de naam van de missie ff niet meer.

GRTZ :cya: GFS

Link to comment
Delen op andere websites

Er rijden Idd wel eens roze ferroci's rond, maar ze zijn heel moielijk te vinden.

Overgens kun je ook tijdens een missie een Roze Feltzer Stelen, maar ik weet de naam van de missie ff niet meer.

GRTZ :cya: GFS

In Diamonds are a girl's best friend volgen mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé, ik was eens online, en ik had een roze auto gestolen van iemand die er bang uitrende (een man, neger. HAHAHA). Jammer genoeg had de tegenstander een RPG dus het was al snel verleden tijd. Ik vind het gewoon een grappig kleur, en het pas helemaal niet bij nico maar daarom vind ik het juist leuk! Maar weet iemand of je roze auto's ook offline kan vinden??? Ik zie het nergens, behalve met die missie met dat wijf aan je stuur.

Sultan RS is ook in een roze kleur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een manier, pak Bv. een Comet. Rij daarmee naar de Pay-Spray, als je Bv. Rood krijgt, moet je daarvoor betalen. Maar als je de 2e keer achter elkaar erin gaat dan krijg je Bv. Blauw doe dat net zo lang totdat je Rozé hebt. :)

Betaal jij voor de pay 'n spray?

Ik hoef nooit te betalen ( meschien nieuwe bug )

De eerste keer moet je altijd betalen :)

Maarehh, volgens mij is er niet echt een roze Comet.. wel een oranje die andere tinten geeft vanuit bepaalde hoeken, ik denk dat je dit bedoelt.. Ik weet alleen de roze Feltzer van een missie die je pas krijgt in Alderney :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...