Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil nu dus GTI en NeoPolis installeren, elk in hun eigen SA map, maar nu wil ik dus eerst GTI installeren, ik doe dit en er gebeurt dit:

-Mapcleanen, alles laten zoals het is

-Install runnen

-Op finish drukken

-Spel starten, alles heeft met GTI te maken.

-New Game en dan tijdens het laden blijft het hangen op 1/4de.

En bij neoPolis:

-Mapcleanen

-Multi-img gebruiken om al die GTA3.IMG bestanden toe te voegen

-Data vervangen

-Text vervangen

-Spel starten met een New Game

-Zo rond 1/4de ben je al ingame, flikkkerend tussen ingame en het laadbalkje. Maar je valt wel al naar beneden.

-Als het laden en het flikkeren afgelopen is val je alsnog naar beneden, net als een hydra ie met me mee gaat. Soms staat die op land die ik wel eens kan zien en soms valt hij met me me.

Wat moet ik hieraan doen? Ik wil toch wel eens die TC's zien!

Geplaatst:

Ik heb toevallig net ook GTI gedownload, werkt gewoon bij mij hoor.

Je moet gewoon al een schone versie van SA hebben, en dan Map cleaner eroverheen laten gaan, hij vinkt zelf wel dingen aan die weg moeten. Even wachten totdat ie kalar is, GTI installen en spelen maar :D

Geplaatst:

Ja maar dat doe ik dus ook :S

Ik installeer San Andreas vanaf de cd, ik maak een backup map, in de originele map laat ik mapcleaner draaien, dan de install maar er gebeurt dus niet veel :bonk:

Of komt het doordat ik een map heb

Rocktar Games>San Andreas - GTI

dus dat de naamswijziging wat doet?

Geplaatst:

Het zou kunnen dat die installer van het register leest waar jij je SA heeft geinstalleerd, wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt. Als je na de install je map dan van naam gewijzigd hebt, zou het heel misschien kunnen dat hij dit doet. Maar hij doet het eerst wel, dus ik denk niet dat dit het kan zijn.

Geplaatst:

Neej, voordat ik install wijzig ik de mapnaam al. Maar ik zal hem eens proberen te installen op de normale map. Niet nu maar maandag, als ik weer op de goede pc zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...