Jump to content

De stemmen van cj en opdrachtgevers zijn verdwenen.

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,ik ben net nieuw op dit forum,en ik heb een probleem met gta sa.

DE STEMMEN VAN CJ,SWEET,KENDL EN ALLE ANDERE MAIN CHARACTERS ZIJN VERDWENEN...

en ik wou weten of iemand me kon helpen...

peds hebben nog wel stemmen...

maar cj en andere belangrijke mensen hoor je alleen in filmpjes in huizen,ook niet in filmpjes buiten..

en in game hoor je alleen peds dingen zeggen.

kan iemand me helpen??? :(

bij voorbaat dank.

groeten jeroen koenders.

Geplaatst:
Herinstalleren, of dit topic eens bekijken ;)
ik heb al 3 keer geherinstalleerd,werkte nie,dus ga ik naar de topic.

bedankt :)

Geplaatst:

ik weet bij god niet hoe en wat gta doet om de filmpjes af tespelen maar als het niet aan de game ligt check even bijv. quicktime,windows mediaplayer ik zou het anders ook niet weten er kan ook een fout zitten in je sounds script dat ie hem elke keer weer opnieuw de soep in laat lopen

ik neem aan dat dit niet altijd zo is geweest.. en dat het ineens wel zo was .. denk even na als je bijv met je media hebt zitten spelen ofzoiets daar kan ook nog een fout inzitten

Geplaatst:
ik weet bij god niet hoe en wat gta doet om de filmpjes af tespelen maar als het niet aan de game ligt check even bijv. quicktime,windows mediaplayer ik zou het anders ook niet weten er kan ook een fout zitten in je sounds script dat ie hem elke keer weer opnieuw de soep in laat lopen

ik neem aan dat dit niet altijd zo is geweest.. en dat het ineens wel zo was .. denk even na als je bijv met je media hebt zitten spelen ofzoiets daar kan ook nog een fout inzitten

het is al zo sinds ik et voor de eerste keer heb uitgespeeld...maar ik hoor ook geen klaxon... :(

en dat ene heeft ook nie gewerkt.

Geplaatst:

Misschien mis je een paar bestanden, moet je even nakijken. Ik heb hier trouwens ook last van, als ik SA lang speel, dan gaat het geluid lijkt net, langzaam kapot. Als ik SA opstart, dan hoor ik alle geluiden perfect, maar na een uurtje zijn de schotgeluiden gedempt en heb ook geen claxon meer, en hoor maar een ding tegelijk. Dus als ik rijd, hoor ik de motor van de auto lopen, dan komt er een auto die toeterd, en dan valt het motorgeluid weg.

Geplaatst:
Misschien mis je een paar bestanden, moet je even nakijken. Ik heb hier trouwens ook last van, als ik SA lang speel, dan gaat het geluid lijkt net, langzaam kapot. Als ik SA opstart, dan hoor ik alle geluiden perfect, maar na een uurtje zijn de schotgeluiden gedempt en heb ook geen claxon meer, en hoor maar een ding tegelijk. Dus als ik rijd, hoor ik de motor van de auto lopen, dan komt er een auto die toeterd, en dan valt het motorgeluid weg.
hmm...ik heb wat img mods(dff en txd) en 1 storyline mod....

ik heb em we al een paar keer geinstalleerd(zie eerdere post)

en dus is dat bijna onmogelijk dat ik iets mis...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...