Jump to content

politie heli's


gtagamerman1

Recommended Posts

yu

In GTA4 shiet ik graag op politie enz maar die politie heli's zijn lastig dus heb ik dit gevonden

als je in boot zit en je gaat naar een pier waar veel mensen zijn schiet je op mensen tot dat de politie komt dan schiet je verder op de politie. als je 3 sterren hebt komt zo lastige heli als je de heli weg wilt en je wilt dat er GEEN nieuwe kome schiet ALLEEN DE PILOOT NEER geen rpg laat de heli niet onploffen als je de piloot hebt neergeknalt storot ie in het water en dan zie je een helikopter simbool in het water. dan kun je rustig de andere politie neerknallen zonder heli

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    4

  • NickOwnage

    4

  • Thesoldier

    4

  • gtagamerman1

    2

  • 3 weken later...
Oja weet iemand meschien de vindplaats van die politie helicopter.?

Voor zover ik weet is die er niet ;)

Die is er wel, bij de politiebureau's, maar ik kreeg ze pas nadat ik politievrouw 90% ofzo had, en de ene zegt dit, en de ander dat, dus ik weet het niet(Annihilator).

Of bedoel je de politiemaverick?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden, maar het hoeft niet perse met een boot toch?

als ze maar in water vallen zonder te onploffen

ik heb et ook eens gehad toen schoot ik Annihilators neer met een annihalator :D:puh: maar toen schoot ik de wieken eraf en viel hij opeen flat, zn staart was erook af maar hij ontplofde niet... het tekentje bleef ook en er kwam geen nieuwe... :( ik heb hem daarom maar stukgeschoten zodat ik de volgende kon neerknallen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Heel slim bedacht.

Ik heb altijd last van die rot helí's

Oja weet iemand meschien de vindplaats van die politie helicopter.?

een annithelator ???? (ofz00w)

die staat op het vleigveld en bij somige lcpd stations

Link to comment
Delen op andere websites

Heel slim bedacht.

Ik heb altijd last van die rot helí's

Oja weet iemand meschien de vindplaats van die politie helicopter.?

een annithelator ???? (ofz00w)

die staat op het vleigveld en bij somige lcpd stations

De gewone police Maverick heeft geen vaste spawnplaats.

En de annihelator daarintegen wel.

Kijk maar eens op wikigta.

Als je toch een gewone police Maverick wilt hebben kan je deze toch krijgen.

Bekijk dit filmpje maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=So4gWN_9mIE

Zo ben ik dr ook aan gekomen. ^_^

update

Way 1. Go to a big place, like the airport and get 4 stars. Then wait for the police heli to come. Shoot driver in the head When the heli is near the ground as possible(so the heli can't be so damaged so easy) when you succsessed to get the heli down without being damaged, you enter it (use the health cheat code to repair the heli)

Good luck! :)

(I used way 2 when i got my heli)

Way 2. spawn an Annihilator Helicopter (with cheat) and get 3 or 4 stars so the police Maverick will come. Now make sure that you are near your safehouse and the savepoint as possible. Fly in to the Police heli with your heli so the police heli will crash so as close as the savepoint as you can go. When you have done that, activate the the police cheat code to get no stars. Now get a car to push the heli wreck into the savepoint and go in to your safehouse and save the game, Then reload it. Now you should have a saved working Police Maverick in your saveponit. Good luck!! :)

Categorie: Amusement

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Goed gevonden. Normaal pak ik meteen mijn RPG maar dat vliegt er 2 minuten later weer al een boven mijn hoofd :duh: Nu kun je teminste is rustig de politie neerknallen zonder dat die (****) helikopters de hele tijd irritant komen doen.

Grtz

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...