Jump to content

politie heli's


gtagamerman1

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    4

  • NickOwnage

    4

  • Thesoldier

    4

  • gtagamerman1

    2

Bumpen is op een heel oud topic antwoord geven. Dus het topic is gemaakt op 1 Janurari. Laatste post 3 Januari en dan post jij nog eens op 1 Februari ( Dit was een voorbeeld )

Ow sorry, ik zal er op letten;)

Maar wat maakt dat eigenlijk uit. Misschien heeft de maker van dit topic nog niet de informatie die hij nodig heeft, en nu misschien wel. Misschien :puh:

Ik zal er in elk geval op letten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja weet iemand meschien de vindplaats van die politie helicopter.?

Voor zover ik weet is die er niet ;)

Pardon, die is er WEL! Ergens op een geheime plaats in de luchthaven, heb 'm zelf gevonden ;d

Das een alhilator. (of zoiets)

Ik denk dat ze naar een police maverick zoeken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Oja weet iemand meschien de vindplaats van die politie helicopter.?

Voor zover ik weet is die er niet ;)

Pardon, die is er WEL! Ergens op een geheime plaats in de luchthaven, heb 'm zelf gevonden ;d

Das een alhilator. (of zoiets)

Ik denk dat ze naar een police maverick zoeken. :Y

Die kun je nergens vinden. Je kan er ook niet in want de Politie zet die Heli nooit neer. :S

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Die kun je nergens vinden. Je kan er ook niet in want de Politie zet die Heli nooit neer. :S

De Police Maverick heeft inderdaad geen vaste vindplaats, maar er is wel een manier om deze te krijgen. Je moet naar een redelijk hoog gebouw gaan waarop je vrij kan lopen, krijg een wanted level en schiet de piloot van de helikopter neer als ie net boven het gebouw vliegt, de helikopter zal dan vallen op het gebouw. Schiet de overige agenten neer en neem de helikopter. Hier een handig filmpje:

Link to comment
Delen op andere websites

boeiend als je daarin wilt vliegen ga gewoon multiplayer doen :puh: pak een race track met heli's en kies je heli, doe bij tracks op max zetten en ga gewoon freemode vliegen :puh: Stort je neer maakt niet uit je respawned er weer in een andere ;)

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Die kun je nergens vinden. Je kan er ook niet in want de Politie zet die Heli nooit neer. :S

De Police Maverick heeft inderdaad geen vaste vindplaats, maar er is wel een manier om deze te krijgen. Je moet naar een redelijk hoog gebouw gaan waarop je vrij kan lopen, krijg een wanted level en schiet de piloot van de helikopter neer als ie net boven het gebouw vliegt, de helikopter zal dan vallen op het gebouw. Schiet de overige agenten neer en neem de helikopter. Hier een handig filmpje:

woot vet bruut ;)

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Die kun je nergens vinden. Je kan er ook niet in want de Politie zet die Heli nooit neer. :S

De Police Maverick heeft inderdaad geen vaste vindplaats, maar er is wel een manier om deze te krijgen. Je moet naar een redelijk hoog gebouw gaan waarop je vrij kan lopen, krijg een wanted level en schiet de piloot van de helikopter neer als ie net boven het gebouw vliegt, de helikopter zal dan vallen op het gebouw. Schiet de overige agenten neer en neem de helikopter. Hier een handig filmpje:

Hartelijk bedankt voor de informatie Hanneswasco!

Ik ga het nu meteen uitproberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...