Jump to content

Een printer kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

sinds ik een bij baantje heb, zit ik er aan te denken om binnenkort een aardig printertje te kopen. Aangezien ik iedere keer naar boven moet lopen om op mijn vaders printer te printen (ook al weer 10 jaar oud), is het wel handig als ik zelf zo'n ding heb. Allereerst heb ik totaal geen verstand van printers en zou ik niet weten waar ik op moet letten. Zo moet in iedergeval deze printer het liefst onder de 50 - 60 euro zijn, wil ik dat hij gewoon kleur kan printen en een beetje pit hebben, dus niet dat ik een kwartier aan het wachten ben voordat hij mijn verslag heeft geprint. Daarbij weet ik dat je ook van die cartridges nodig heb, zitten die er standaard bij? Volgens mijn vader moest ik een merk kopen, waarbij de cartridges niet zo duur zijn.

Hopelijk hebben jullie wat handige tips voor mij :)

Geplaatst:

Op internet kunnen we je wel vertellen welke wij hebben. Maar ik denk dat het 't beste is als je zelf naar een aantal winkels gaan. Medewerkers kunnen je vaak wel helpen. Op comsumentensites vindt je vaak alleen maar mensen die er problemen mee hebben en een paar fanatiekelingen/bobo's die wat informatie over hun gekochte product plaatsen. Cartridges gaan meestal wel een aantal maanden mee als je heel veel verslagen moet printen.

Geplaatst:
Op internet kunnen we je wel vertellen welke wij hebben. Maar ik denk dat het 't beste is als je zelf naar een aantal winkels gaan. Medewerkers kunnen je vaak wel helpen. Op comsumentensites vindt je vaak alleen maar mensen die er problemen mee hebben en een paar fanatiekelingen/bobo's die wat informatie over hun gekochte product plaatsen. Cartridges gaan meestal wel een aantal maanden mee als je heel veel verslagen moet printen.

Daar heb je wel gelijk in. Ik ga van de week eens wat rond kijken. Maar klopt het dat het ene merk printer de cartridges vele malen duurder zijn dan bijvoorbeeld een HP of een ander merk?

Geplaatst: (bewerkt)
Daar heb je wel gelijk in. Ik ga van de week eens wat rond kijken. Maar klopt het dat het ene merk printer de cartridges vele malen duurder zijn dan bijvoorbeeld een HP of een ander merk?

Ik heb een printer van het merk Brother(DCP-110-C) en die cartridges zjn hartstikke duur! 60-70 euro kosten alle cartridges tesamen, duur dus.

Wel heb ik niet over m'n printer te klagen, hij print plaatjes heel mooi af!

Maar ik denk dat bij elke printer de cartridges duur zijn hoor. Inkt voor een printer is nu eenmaal duur.

Correct me if I'm wrong...

Maar laat je maar eens informeren bij de winkels in je buurt. :)

Edit: @ hieronder: Damn, ik ben opgelicht! :{

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik heb een printer van het merk Brother(DCP-110-C) en die cartridges zjn hartstikke duur! 60-70 euro kosten alle cartridges tesamen, duur dus.

Wel heb ik niet over m'n printer te klagen, hij print plaatjes heel mooi af!

Maar ik denk dat bij elke printer de cartridges duur zijn hoor. Inkt voor een printer is nu eenmaal duur.

Correct me if I'm wrong...

Maar laat je maar eens informeren bij de winkels in je buurt. :)

Als die cartridges tussen de 60-70 euro zijn, dan hoef ik niet eens meer een printer. Maar dat is dus een punt wat ik bedoel, mijn vaders printer is volgens mij een HP en hij betaald er rond de 20-30 euro voor. Vind het wel belachelijk duur hoor MegaPilot, vooral als je zeer regelmatig je printer gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)
op alternate een printertje van 40 euro gevonden, inktpatronen kosten nog geen 20 euro

Astu

Dat is idnerdaad niet duur. Maar heb ondertussen al een Canon MP210 bij de BCC gevonden voor 49,95. Volgens een paar kennissen maakt hij mooie printjes en ook nog eens een ''all in one printer''. Toch bedankt voor je tip.

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

Ik heb een Canon Pixma IP1600 en de inkt kosten rijzen de pan uit. De Canon CL-41 kleurencartridge zit zo weinig inkt in dat die na ca. 10 kleurenfoto's op A4 leeg is. Alternate heeft hem nog voor €19 staan zie ik, maar je betaald voor een CL-41 al gauw 20-25 euro en dan dichter bij de 25.

Ik heb net een nieuwe en een navulsetje gekocht. Ik hoop hier dan iets langer plezier mee te hebben.

Printer maakt wel mooie afdrukken overigens.

Geplaatst:
Ik heb een Canon Pixma IP1600 en de inkt kosten rijzen de pan uit. De Canon CL-41 kleurencartridge zit zo weinig inkt in dat die na ca. 10 kleurenfoto's op A4 leeg is. Alternate heeft hem nog voor €19 staan zie ik, maar je betaald voor een CL-41 al gauw 20-25 euro en dan dichter bij de 25.

Ik heb net een nieuwe en een navulsetje gekocht. Ik hoop hier dan iets langer plezier mee te hebben.

Printer maakt wel mooie afdrukken overigens.

Weet je toevallig hoeveel ml je cartridge bevat? Ik heb namelijk al een website gevonden die 12 ml kleur aanbied voor 20,50, dat vind ik hartstikke meevallen vergeleken met veel andere cartridges.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...