Jump to content

Audio Swap

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de mensen die filmpjes opsturen naar youtube!

Youtube wordt strenger. Wij mogen niet meer muziek gebruiken vb van films enzo wegens COPYRIGHT!

Wie doet het dan zal hij uw video verwijderen.

Er zijn 2 oplossingen: eigen muziek maken ofwel Audio Swap. Audio Swap is gratis muziek uit youtube en jullie mogen dat gebruiken.

Die filmpje gaat over de tutorial van Audio Swap. Hoe moeten jullie muziek uit youtube halen enzo.

Dus jullie filmpjes zijn in gevaar! Het kan geluk zijn dat andere nog niet verwijderen maar het zal moeten nog komen. Het kan nu of later.

Bewerkt: door studio dewolf
Geplaatst:
Embedding kan niet. Je moet dus gewoon de link hebben: http://www.youtube.com/watch?v=VwctHl9rbM0. Ik snap nou niet echt wat je bedoelt, gewoon dat YouTube je video's verwijdert als je muziek gebruikt van artiesten en films?

Mailtje dat ik kreeg:

youtubecopyrightfo2.jpg

Ze verwijderen de video's niet, zetten ze alleen op onzichtbaar totdat je de audio verandert.

Geplaatst:

Ik had laast een liedje van We will rock you in een filmpje van mij gezet.

Er stond dat ik het filmpje moest verwijderen en daarna mocht er reclame bijv advertenties op zetten.

En je hoeft geen audio swap te gebruiken.

Want niet alle muzikanten hebben copyright op youtube.

Geplaatst:

Ik heb dat hetzelfde mail. Dus als ik verander de audio van filmpje dan zal hij mijn film tonen of moet ik zelf doen?

Geplaatst:
En je hoeft geen audio swap te gebruiken.

Want niet alle muzikanten hebben copyright op youtube.

Iedere muzikant heeft het copyright op zijn of haar muziek, het is alleen de vraag hoe actief ze die opeisen. In principe kan dus elke muzikant een video van YouTube laten halen als zijn of haar muziek zonder toestemming wordt gebruikt.
Ik heb dat hetzelfde mail. Dus als ik verander de audio van filmpje dan zal hij mijn film tonen of moet ik zelf doen?
Moet je even de link klikken onder het Audioswap stuk, wijst zichzelf lijkt me.
Geplaatst:

mijn san andreas modding filmpje werd verwijderd omdat ik zogezegd de copyright heb geschonden. het nummer was DJ Lethal-My Way (remix van het oorspronkelijke nummer van Limp bizkit), en het werd verwijderd omdat het een nummer van Limp Bizkit was. Maar het is van DJ Lethal! het staat wel op LB's greatest hitz, maar dan nog.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zuigt echt. :7 Alsof er zoveel leuks tussen die nummers van Audio Swap zit.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

inderdaad. heb net m'n audio dan maar veranderd in een metal nummer van een of andere domme groep, was trouwens de enige groep bij metal :7

bij rock stond niets dat ik kende, dus dan maar metal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...