lil gta gamer Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Hallootjes, ik had even een vraagje want ik heb MC: Los angeles en daar stond in dat boekje dat je de Audi R8 alleen kon krijgen via je aan te melden bij Rockstar games Social club. Dus ik denk laat ik dat is even doen. Nu ben ik dus geregistreed en heb ik mijn PSN-ID toegestuurt, nu was mijn vraag: wat kan je nu precies nog meer doen als je je PSN-ID hebt gegeven? Grtz Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Je kunt dan zien hoe hoog je op de ranglijst staat van de wereld, welke auto het meest wordt gereden, welke race het meest wordt gereden enz. Ik weet het niet helemaal maar wel iets in die richting. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Kan je dan ook mischien zeggen hoe?? Alvast Tnx Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Het is hetzelfde als de GTA IV sectie. Je logt in, en je krijgt dan een gedeelte op de onderste helft van het scherm, daar moet je op het MC LA of GTA IV logo klikken en dan ben je op de goede sectie. Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Het is hetzelfde als de GTA IV sectie. Je logt in, en je krijgt dan een gedeelte op de onderste helft van het scherm, daar moet je op het MC LA of GTA IV logo klikken en dan ben je op de goede sectie. hoe kun je die audi nou krijgen? Reageren
super BV Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Je kunt die audi krijgen door op driving linces of zo iets te klikken en daar staan dingen die je moet doen netzo als 10 mile op 2 wielen rijden met een auto en 350 races winnen. Als je dan je A rijbewijs krijgt (dus alles voltooien) dan krijg je die audi! en bij C krijg je hydraulics en bij b weet ik niet? Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik gebruik de socialclub alleen voor het GTA gedeelte want ik heb geen MC:LA. Maar het antwoord op je vraag is: nou inloggen en in de onderste helft van je scherm komen 2 opties. De GTA:IV en het MC:LA optie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.