Jump to content

[CLEO]|[SA]|Top Down View

Recommended Posts

Geplaatst:
Nu komt het grote moment. Ik ga kijken of de mod werkt :) Ik laat het weten of ik tevreden ben hoor. En met welke cominatie krijg ik Top Down View? Want dat snapte ik niet helemaal

Als je uit het huis van CJ loopt moet je van het kleine trappetje gaan, weer over het houten (sloopbare) hekje springen, en dan weer springen klimmer en dan in een van de markers blijven staan. Een beetje vaag maar anders loopt hij het huis weer in. Ik gebruik de mod zelf trouwens ook.

Nou dit werkt niet eigenlijk

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

15

• Flashingdemon666

7

• wesley123

6

• .Timothy

3

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben het met je eens, gewoon de readme eens doorlezen.

Maar in dit geval klopt die niet. Hij staat namenlijk niet in de mod shop maar in een marker naast de asset van CJ´s huis. Ik denk dat hij gewoon een foutje heeft gemaakt. Kan iedereen overkomen.

Lees dat tweede citaat van die ModShop eens door, die ModShop is geen TransFender of Loco Low Co. (als je dat denkt), maar de 'shop' waar je de modificaties afzonderlijk kunt inschakelen ;)

Zamg0d, heb je mijn bericht al eens gelezen...?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)
Nu komt het grote moment. Ik ga kijken of de mod werkt :) Ik laat het weten of ik tevreden ben hoor. En met welke cominatie krijg ik Top Down View? Want dat snapte ik niet helemaal

Als je uit het huis van CJ loopt moet je van het kleine trappetje gaan, weer over het houten (sloopbare) hekje springen, en dan weer springen klimmer en dan in een van de markers blijven staan. Een beetje vaag maar anders loopt hij het huis weer in. Ik gebruik de mod zelf trouwens ook.

Nou dit werkt niet eigenlijk

Als je er even in stil blijft staan verschijnt er als het goed is een bericht op je scherm dat zegt dat je 3 seconden moet blijven staan om een bepaalde mod te activeren. Ik kijk anders wel of ik een screen kan maken van de juiste marker.

@ VWO-er. Mod shop is toch bij de deur in CJ´s huis? En de camera mod stond volgend mij buiten in de marker. Oeps, ik zit hier nog met V1.0 en de link was naar V3.0 dus dat zal in die versie wle veranderd zijn.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Ik ben het met je eens, gewoon de readme eens doorlezen.

Maar in dit geval klopt die niet. Hij staat namenlijk niet in de mod shop maar in een marker naast de asset van CJ´s huis. Ik denk dat hij gewoon een foutje heeft gemaakt. Kan iedereen overkomen.

Lees dat tweede citaat van die ModShop eens door, die ModShop is geen TransFender of Loco Low Co. (als je dat denkt), maar de 'shop' waar je de modificaties afzonderlijk kunt inschakelen ;)

Zamg0d, heb je mijn bericht al eens gelezen...?

Ja dit werkt wel ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...