gta master 1 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Hallo, ik heb gister de Trophie Let Sleeping Rockstars Lie gekregen. (in multiplayer hoef je trouwens niet opnieuw te beginnen ). Tot ik zover heb begrepen krijg je hem als je een rockstar killt of iemand amders die de trophie heeft. mijn vraag: is deze trophie zeldzaam??? (denk erbij dat het trophie systeem in IV er nogmaar net is.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen. Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen.Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden. heeft nu al bijna iedereen hem als het trophie systeem er nog maar net is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen.Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden. heeft nu al bijna iedereen hem als het trophie systeem er nog maar net is?? Dit komt omdat je vroeger ook al een Zombie kon worden door een Rockstar Games ontwikkelaar te vermoorden, of door iemand te vermoorden die een Zombie is geworden. De trophy wordt vrijgespeeld als je iemand vermoord die een Zombie kan zijn, en dat is dus al een hele hoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Het is een bronzen trophy, dan lijkt het ook logisch dat het makkelijk moet zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Het is een bronzen trophy, dan lijkt het ook logisch dat het makkelijk moet zijn Niet alle bronze trophies zijn makkelijk. Flying the coop is dacht ik ook brons, maar die is behoorlijk moeilijk. Heb net eindelijk hangmans noose in 2:31 gehaald en bomb da base in 5:29. Die is echt veel moeilijker dan bijvoorbeeld goude trofee speel spel in 30 uur uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Is het ook op de xbox zo dat als je die achievement hebt, je ook een zombie kan worden? MVG forumrunner . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Is het ook op de xbox zo dat als je die achievement hebt, je ook een zombie kan worden?MVG forumrunner . Ja, zelfde geld trouwens voor de PS3. Als je deze Trophy dan hebt, zal je ook een Zombie kunnen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 kon je dan niet meteen een zombie worden, ik kan zombie worden maar ik heb de trophie nog niet. ik kon al zombie worden voor de trophie uitkwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 kon je dan niet meteen een zombie worden, ik kan zombie worden maar ik heb de trophie nog niet.ik kon al zombie worden voor de trophie uitkwam Voor de PS3 was het zodra je van lvl0 naar lvl 1 ging je een zombie outfit kon aandoen. Hiervoor hoefde je niemand te killen die al een outfit had want als je 1 lvl omhoog ging door bijvoorbeeld Hangmans N.O.O.S.E dan kon je ook al zombie worden door op L1 te drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Maar hoe kan je nu dan een zombie worden want ik snap daar nix van. mvg, Frans Maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Maar hoe kan je nu dan een zombie worden want ik snap daar nix van.mvg, Frans Maar Je neemt je GSM, je selecteert multiplayer, je selecteert customize character (of zoiets), en dan L1, en dan op Ok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Maar hoe kan je nu dan een zombie worden want ik snap daar nix van.mvg, Frans Maar Je neemt je GSM, je selecteert multiplayer, je selecteert customize character (of zoiets), en dan L1, en dan op Ok. Maar dan moet je wel eerst de Achievment/Throphy halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Toen ik Lvl 1 werd, kreeg ik die zombie niet hoor... Pas toen ik de Achievement (Trophy's zijn bijna hetzelfde, is gejat van MS) haalde, had ik hem opeens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.