Jump to content

Trophie: Let Sleeping Rockstars Lie


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

ik heb gister de Trophie Let Sleeping Rockstars Lie gekregen. (in multiplayer hoef je trouwens niet opnieuw te beginnen :puh:). Tot ik zover heb begrepen krijg je hem als je een rockstar killt of iemand amders die de trophie heeft.

mijn vraag: is deze trophie zeldzaam??? (denk erbij dat het trophie systeem in IV er nogmaar net is.)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen.

Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen.

Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden.

heeft nu al bijna iedereen hem als het trophie systeem er nog maar net is??

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trophy is één van de onzeldzaamste trophy die er is. Om deze Trophy te halen moet je een Rockstar Games ontwikkelaar vermoorden, of iemand die de Trophy al heeft gehaald, zoals je zelf zegt. Bijna iedereen in de Multiplayer van GTA IV heeft de trophy al gehaald, waardoor hij niet zeldzaam is, en makkelijk te behalen.

Als je deze trophy vrij speelt zal je ook een Zombie kunnen worden.

heeft nu al bijna iedereen hem als het trophie systeem er nog maar net is??

Dit komt omdat je vroeger ook al een Zombie kon worden door een Rockstar Games ontwikkelaar te vermoorden, of door iemand te vermoorden die een Zombie is geworden. De trophy wordt vrijgespeeld als je iemand vermoord die een Zombie kan zijn, en dat is dus al een hele hoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een bronzen trophy, dan lijkt het ook logisch dat het makkelijk moet zijn

Niet alle bronze trophies zijn makkelijk. Flying the coop is dacht ik ook brons, maar die is behoorlijk moeilijk.

Heb net eindelijk hangmans noose in 2:31 gehaald en bomb da base in 5:29. Die is echt veel moeilijker dan bijvoorbeeld goude trofee speel spel in 30 uur uit.

Link to comment
Delen op andere websites

kon je dan niet meteen een zombie worden, ik kan zombie worden maar ik heb de trophie nog niet.

ik kon al zombie worden voor de trophie uitkwam _O_

Voor de PS3 was het zodra je van lvl0 naar lvl 1 ging je een zombie outfit kon aandoen.

Hiervoor hoefde je niemand te killen die al een outfit had want als je 1 lvl omhoog ging door bijvoorbeeld Hangmans N.O.O.S.E dan kon je ook al zombie worden door op L1 te drukken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Maar hoe kan je nu dan een zombie worden want ik snap daar nix van.

mvg,

Frans Maar

Je neemt je GSM, je selecteert multiplayer, je selecteert customize character (of zoiets), en dan L1, en dan op Ok. ^_^

Maar dan moet je wel eerst de Achievment/Throphy halen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...