LKS Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik heb meerdere keren geprobeerd om 5x te rollen met een auto en het wil me niet lukken!! Heb al geprobeerd met verschillende auto's op verschillende plaatsen Zou iemand me kunnen vertellen met welke type wagen ik dat zou kunnen doen en waar percies? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Je kan deze trophy best behalen op het vliegveld, met een wagen met een niet te hoge, maar ook een niet te lage bumper. Een auto als de Sultan lijkt me daarvoor goed. Kijk best even naar dit filmpje: Skip naar 1:47 voor goede stunt Reageren
LKS Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Je kan deze trophy best behalen op het vliegveld, met een wagen met een niet te hoge, maar ook een niet te lage bumper. Een auto als de Sultan lijkt me daarvoor goed.Kijk best even naar dit filmpje: Skip naar 1:47 voor goede stunt ah bedankt Hanneswasco maar zou je iets kunnen doen aan die politie?? (liefst zonder cheat??) Reageren
Rebellion Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Heel vaak die glitch met die schommel doen, na een tijdje zul je hem dan krijgen. Reageren
LKS Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Heel vaak die glitch met die schommel doen, na een tijdje zul je hem dan krijgen. is het om het even met welk auto?? Bewerkt: 1 november 2008 door LKS Reageren
LKS Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Heel vaak die glitch met die schommel doen, na een tijdje zul je hem dan krijgen. Reageren
I MICK I Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Heel vaak die glitch met die schommel doen, na een tijdje zul je hem dan krijgen. is het om het even met welk auto?? hey, als je niet weet waar die schommel is klik dan hier! Klik hier! Mvg ; Liberty-city10 Reageren
LKS Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Heel vaak die glitch met die schommel doen, na een tijdje zul je hem dan krijgen. is het om het even met welk auto?? hey, als je niet weet waar die schommel is klik dan hier! Klik hier! Mvg ; Liberty-city10 ye bedankt !!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Je kan deze trophy best behalen op het vliegveld, met een wagen met een niet te hoge, maar ook een niet te lage bumper. Een auto als de Sultan lijkt me daarvoor goed.Kijk best even naar dit filmpje: Skip naar 1:47 voor goede stunt ah bedankt Hanneswasco maar zou je iets kunnen doen aan die politie?? (liefst zonder cheat??) Neen, dat kan niet. Hier is trouwens nog een goed filmpje voor die glitch: Reageren
I MICK I Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Je kan deze trophy best behalen op het vliegveld, met een wagen met een niet te hoge, maar ook een niet te lage bumper. Een auto als de Sultan lijkt me daarvoor goed.Kijk best even naar dit filmpje: Skip naar 1:47 voor goede stunt ah bedankt Hanneswasco maar zou je iets kunnen doen aan die politie?? (liefst zonder cheat??) Neen, dat kan niet. Hier is trouwens nog een goed filmpje voor die glitch: ik weet nu hoe je hem moet halen! ik had hem net een paar minuten geleden gehaald op mijn Xbox360. kijk je moet voor dat je schanst op het vliegveld, 10 meter er voor op xbox A Ps3 X drukken en dan druk je de handrem in en dan glij je uit en dan draait hy als het goed is op de zykant 5 keer by my meer maarjaah. als het niet lukt moet je de stuntjumps gaan doen misschien lukt het dan. ik dee het met een super gt , misschien helpen deze tips. Mvg; Liberty-city10 Reageren
I MICK I Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 hierboven toegevoegd ^^^^^ @ : het is een hele moeilijke, dus het lukt misschien een keer, zoals by my. Mvg ; Liberty-cty10 Reageren
LKS Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 hierboven toegevoegd ^^^^^ @ : het is een hele moeilijke, dus het lukt misschien een keer, zoals by my. Mvg ; Liberty-cty10 bedankt voor u tips !!! ik zal ze uitproberen misschien gaan ze ooit wel lukken Reageren
I MICK I Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 hierboven toegevoegd ^^^^^ @ : het is een hele moeilijke, dus het lukt misschien een keer, zoals by my. Mvg ; Liberty-cty10 bedankt voor u tips !!! ik zal ze uitproberen misschien gaan ze ooit wel lukken en nog veel succes he! en veel plezier. Reageren
weaponmr Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan deze trophy best behalen op het vliegveld, met een wagen met een niet te hoge, maar ook een niet te lage bumper. Een auto als de Sultan lijkt me daarvoor goed.Kijk best even naar dit filmpje: Skip naar 1:47 voor goede stunt ah bedankt Hanneswasco maar zou je iets kunnen doen aan die politie?? (liefst zonder cheat??) Neen, dat kan niet. Hier is trouwens nog een goed filmpje voor die glitch: deze is ook mooi bij de schommel http://nl.youtube.com/watch?v=aT0IWq_wonI&...feature=related Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.