Jump to content

[GTA] nieuwe Twin Towers

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil graag de Twin Towers modellen. Maar ik heb de textures van het gebouw nodig.

Ik heb deze idee's al in me hoofd:

Een onzichtbare muur om het WTC heen, zodat gekken niet tegen het gebouw knallen.

Trappen maken en etages, zoals het echte WTC.

On top of the world

Een goeie antenne voor de Noordtoren.

Video van de normale gebouwen zie je hier:

http://nl.youtube.com/watch?v=A9RETSPsfzQ

Geplaatst:

je kunt beter de muren solid houden, als je doorzichtig doet heb je toch het zelfde effect dat ze de tower IN vliegen? dan is solid toch mooier, maarjah dat is mijn mening.

Geplaatst: (bewerkt)
je kunt beter de muren solid houden, als je doorzichtig doet heb je toch het zelfde effect dat ze de tower IN vliegen? dan is solid toch mooier, maarjah dat is mijn mening.

Uhm, ja, er zit een verschil tussen "solid" en "doorzichtig". Doorzichtig is dat een textuur heeft waar je doorheen kan kijken, en "solid" is dat je er tegen aan kan lopen, dus een col heeft. Zit dus een verschil tussen.

En "gekken die niet tegen het gebouw knallen", bedoel je in SA? Want wat is het verschil nou of ze tegen het gebouw aan knallen, of een muur erom heen? Het is niet zo dat je gebouw instort als er een vliegtuig tegen aan komt :)

En ontopic: CGTextures.com is een goede site voor texturen.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Hij bedoelt dat mensen die tegen de WTC willen vliegen, dat ze tegen een ontzichtbare muur vliegen en zo dus geen 9/11 na kunnen doen.

Geplaatst:

En als je erdoorheen vliegt vind ik datjuist meer 9/11.. Dan kun je erin komen. En als je dan toch 9/11 wil nadoen kan dat nu ook al, bij dat ster gebouw in Los Santaos of het driehoek gebouw in San Fiero. Dus beter een Solid dan Unsolid vind ik.

En PS, waarom nou juist de WTC gebouwen? Als je niet wil dat er gekken komen kan je beter zelf een gebouw verzinnen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...