GTA_PEEKCITY Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Hoi, Ik wil graag de Twin Towers modellen. Maar ik heb de textures van het gebouw nodig. Ik heb deze idee's al in me hoofd: Een onzichtbare muur om het WTC heen, zodat gekken niet tegen het gebouw knallen. Trappen maken en etages, zoals het echte WTC. On top of the world Een goeie antenne voor de Noordtoren. Video van de normale gebouwen zie je hier: http://nl.youtube.com/watch?v=A9RETSPsfzQ Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 je kunt beter de muren solid houden, als je doorzichtig doet heb je toch het zelfde effect dat ze de tower IN vliegen? dan is solid toch mooier, maarjah dat is mijn mening. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) je kunt beter de muren solid houden, als je doorzichtig doet heb je toch het zelfde effect dat ze de tower IN vliegen? dan is solid toch mooier, maarjah dat is mijn mening. Uhm, ja, er zit een verschil tussen "solid" en "doorzichtig". Doorzichtig is dat een textuur heeft waar je doorheen kan kijken, en "solid" is dat je er tegen aan kan lopen, dus een col heeft. Zit dus een verschil tussen. En "gekken die niet tegen het gebouw knallen", bedoel je in SA? Want wat is het verschil nou of ze tegen het gebouw aan knallen, of een muur erom heen? Het is niet zo dat je gebouw instort als er een vliegtuig tegen aan komt En ontopic: CGTextures.com is een goede site voor texturen. Bewerkt: 1 november 2008 door Beagle Reageren
FerryN Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Hij bedoelt dat mensen die tegen de WTC willen vliegen, dat ze tegen een ontzichtbare muur vliegen en zo dus geen 9/11 na kunnen doen. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Maar dat is toch juist leuk Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 En als je erdoorheen vliegt vind ik datjuist meer 9/11.. Dan kun je erin komen. En als je dan toch 9/11 wil nadoen kan dat nu ook al, bij dat ster gebouw in Los Santaos of het driehoek gebouw in San Fiero. Dus beter een Solid dan Unsolid vind ik. En PS, waarom nou juist de WTC gebouwen? Als je niet wil dat er gekken komen kan je beter zelf een gebouw verzinnen... Reageren
Jozz Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan beter de Freedom tower maken met de hele Wtc complex erbij, dat is veel leuker en veel mooier PS: Ik neem aan dat de meeste niks afweten van de bouwwerkzaamheden op ground zero: http://www.wtc.com/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.