Remi-X Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik heb hier al een tijdje een MiniMac staan met OS X 10.4.8, Tiger dus. 1.66 GHZ intel core duo met 512 MB DDR2 geheugen. Alleen heb ik nu sinds kort iets raars: Tijdens het opstarten komt er eerst een knipperend wereldbolletje, zo'n 30/40 sec lang en dan komt pas het appeltje in beeld Hoe kan dit en wat kan ik ertegen doen? PS: ik heb ook het idee dat sinds dat er is dat het systeem ook trager is. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Heb je er een foto van? Het lijkt me niet dat de macintosh iets anders dan de appel kan weergeven omdat voor de appel alleen nog maar EFI is opgestart. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Dit is wat de Apple-firmware weergeeft tijdens het zoeken naar een netwerkstartserver, probeer in het voorkeurenpaneel Opstartschijf eens de harde schijf te selecteren, in plaats van 'Opstarten vanaf netwerk'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.