SubaruFreak Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Is het mogelijk om in Windows XP op bepaalde mappen een wachtwoord te zetten? Als ik niet duidelijk genoeg ben moet je het maar ff zeggen Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Ja het is mogelijk dacht ik, had er ooit een artikel over gelezen in Tips&Trucs. Maar zal even op internet zoeken of ik de link kan vinden. EDIT: Hier heb je een soortgelijk progje [LINK] @ hieronder: Ja, maar das zo een gedoe met iets gebruiken of erin zetten... Dit werkt wel volgens mij. Niet zelf geprobeerd, was het eerste resultaat in Google Bewerkt: 1 november 2008 door Remi-X Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ja dat kan. Je moet eerst een gecomprimeerde map maken. Dan zet je de map waar een wachtwoord op moet komen in die gecomprimeerde map. Vervolgens ga je naar bestand en daar staat ergens een wachtwoord toevoegen/versleutelen. Deze gecomprimeerde map zet alleen een wachtwoord op de bestanden die in de gecomprimeerde map staan. Aangezien jij de map waar het wachtwoord op oet komen in die gecomprimeerde map hebt staan, zul je als je die map opent een wachtwoord moeten invullen. Wel 2 nadelen: 1, je moet 2 mappen openen om in de juiste map te komen. 2, steeds als je bestanden/dingen aan de map met wachtwoord wil toevoegen zal dit langer duren. Omdat er een wachtwoord op gezet moet worden. En het oude wachtwoord op de andere bestanden/dingen moet ook weer gecontroleerd worden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Hide and lock vind ik wel een handig programmatje. Het programma zorgt er voor dat de map + bestanden nergens meer te vinden zijn en als je echt het path intikt hij een error geeft. Enigste manier om dat weg te halen is met een zelf bedacht wachtwoord in hide and lock. (moet je dat programma ook in die map zetten, kan niemand meer bij de files ) Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ja het is mogelijk dacht ik, had er ooit een artikel over gelezen in Tips&Trucs. Maar zal even op internet zoeken of ik de link kan vinden.EDIT: Hier heb je een soortgelijk progje [LINK] @ hieronder: Ja, maar das zo een gedoe met iets gebruiken of erin zetten... Dit werkt wel volgens mij. Niet zelf geprobeerd, was het eerste resultaat in Google Jah het werkt! bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) kej alsje, BTW: het was erg simpel vinden in Google.. Kijk daar volgende keer wat beter. Typ maar in: Wachtwoord zetten op mappen Het is dan gelijk de eerste Bewerkt: 1 november 2008 door Remi-X Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 kej alsje,BTW: het was erg simpel vinden in Google.. Kijk daar volgende keer wat beter. Typ maar in: Wachtwoord zetten op mappen Het is dan gelijk de eerste Jah niet zo slim van me , ik zat eerst te denk aan een functie in windows om te doen, maarjah zo kan het ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.