Von-Helsing Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Hallo, ik en een vriend van me zijn opzoek naar winkels die we samen online kunnen overvallen. Zoals die autoshop, waar al die auto's in de etalage staan. Zouden jullie me er nog meer kunnen zeggen, met de snapmap erbij? Alvast bedankt, Laturr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Hoe bedoel je? Bedoel je dat je een winkel wilt overvallen in MP? dat kan niet, maar je kan wel van die winkels overvallen waar Auto's of motors staan. Als je zoiets bedoelt, er is ergens in Alderney ook een motorshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Er zijn in totaal 3 auto/motor shops in GTA IV. Hier kan je deze vinden. Voor de rest weet ik niet goed welke winkels je nog kan overvallen in Multiplayer. Kledingwinkels lijkt me niet goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Misschien is het nog een optie om de wasserettes te overvallen. In SinglePlayer krijg je daar zelfs een bedrag voor wanneer je de kassa-lade open doet. Veel is het niet, paar dollar ofzo, maar is wel grappig. De enigste die ik op dit moment zeker weet is hier te vinden: Click here to view the SnapMap. Ik weet er nog wel een paar maar ik weet niet zeker waar zich die precies bevinden dus die vermeldt ik maar niet. Naast wasserettes zijn er ook nog autoshops, kledingwinkels, brandweerkazerns, ziekenhuizen, café's, restaurants, stripclubs, theaters en natuurlijk het TW@T café. TW@T blijft altijd leuk om na afloop ff al die computers te mollen . Bewerkt: 2 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 de namen van de motor/auto shops zijn: auto erotic cars west dyke motors en grotti je kan de locatie op wikigta vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Hallo, ik en een vriend van me zijn opzoek naar winkels die we samen online kunnen overvallen.Zoals die autoshop, waar al die auto's in de etalage staan. Zouden jullie me er nog meer kunnen zeggen, met de snapmap erbij? Alvast bedankt, Laturr Ik heb wel is ooit voor de lol met mijn vriend een auto gepikt en dan zijn we in de burger shot geren-den (want je kan tussen de deuren) en dan hebben we een klant tussen onze wagen en de toonbank ge-sandwicht. En dan hebben we bij de toonbank gedraait en via de zijdeur zijn we ontsnapt. (met auto) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.