banaan1995 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Weet iemand of je dat alebij op pc kan hebben en alebij doet???? En of er een switcher is? Reageren
Svenie Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Normaal gezien kan je ze niet alle twee op één pc hebben staan, maar het is niet onmogelijk. Ik zal het je proberen uitleggen in enkele stappen: 1. Installeer MTA SA Race op de gewone locatie (C:\Program Files\MTA San Andreas) 2. Installeer MTA DM in Mijn documenten (C:\Documents and Settings\Naam\Mijn documenten\MTA DM) 3. Ga naar: C:\Program Files\MTA San Andreas en maak een snelkoppeling van de 'launcher' naar je bureaublad. 4. Ga nu naar C:\Documents and Settings\Naam\Mijn documenten\MTA DM en herhaal de bovenstaande stap. Als alles goed is, moet je ze allebei kunnen opstarten. Let op, je moet wel de MTA Race 1.1.1 versie hebben, met daarbij de MTA DM DP2.0 versie. Verder heb ik ook als eens gehoord over een switcher, maar ik kan me niet meteen herinneren welk programma dit is. Reageren
Remcconen Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Normaal gezien kan je ze niet alle twee op één pc hebben staan, maar het is niet onmogelijk. Ik zal het je proberen uitleggen in enkele stappen:1. Installeer MTA SA Race op de gewone locatie (C:\Program Files\MTA San Andreas) 2. Installeer MTA DM in Mijn documenten (C:\Documents and Settings\Naam\Mijn documenten\MTA DM) 3. Ga naar: C:\Program Files\MTA San Andreas en maak een snelkoppeling van de 'launcher' naar je bureaublad. 4. Ga nu naar C:\Documents and Settings\Naam\Mijn documenten\MTA DM en herhaal de bovenstaande stap. Klopt, je moet MTA RACE en MTA DM in een apart map hebben staan.. Reageren
banaan1995 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Is er ook nog een manier om mta v1.1.1 te fixen dat je server list hebt? Reageren
Azer Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Is er ook nog een manier om mta v1.1.1 te fixen dat je server list hebt?Nee, het protocol waar de serverlijst in 1.1.1 gebruik van maakte bestaat niet meer. Het beste wat je kunt doen is 1.1.2 downloaden waarbij gebruik gemaakt wordt van een ander protocol, hier te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.